Pulse 406 Break 11-99 op iso?

Alles met betrekking tot Peugeot navigatie
RNS3
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 mei 2005 08:41

Pulse 406 Break 11-99 op iso?

Bericht door RNS3 »

Kan iemand mij vertellen of er in een Peugeut 406 break van 11-99 een pulse signaal op de iso stekker zit?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
johan_astrid
Starting Member
Starting Member
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 jan 2005 16:24

Bericht door johan_astrid »

Hallo RNS3

Had je al op de link pulssignalen gedrukt. Daar stnd namelijk bij dat hij niet op de iso stekker zit maar wel hiero. Auf BSI, gelber 26-PIN-Stecker, PIN 2, BSI ist hinter dem Sicherungskasten.
Hoop dat je hier wat mee kan.
I'm lost!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
vriesman
Average Member
Average Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 25 dec 2004 09:57

Bericht door vriesman »

Hij schijnt inderdaad op de BSI unit te zitten. Dat is een ding achter je zekeringenkast. De zekeringekast is nog relatief eenvoudig weg te halen, maar daarna heb je een behoorlijke dradenboom te pakken. Het is mij niet gelukt om de BSI te pakken te krijgen (te weinig ruimte + andere oplossingsmogelijkheid). Ik heb het signaal van mijn later ingebouwde cruide control afgetakt. Er schijnt ook in het motorcompartiment bij de zekeringen daar een pulse signaal te zitten. Je komt vrij makkelijk in het passagiersdeel via het kabeldoorvoergat dat bij de bestuurder onder de mat zit, ongeveer recht onder de stuurstang. Hiervoor in indergeval het systeem om de klep te kunnen openen loshalen en nog iets dacht ik, maar dat was niet moeilijk.

succes.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
vriesman
Average Member
Average Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 25 dec 2004 09:57

Bericht door vriesman »

Nog een kleine toevoeging, wellicht dat je deze infor ook nog nodig hebt, hoop niet dat het je afschrikt:
http://www.problemcar.nl/index.php?topic=31289

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • speed pulse draad
    door heatmaster » 23 mei 2016 16:38 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 480

Terug naar “Peugeot”