Kaartmateriaal PDA

Software zoals Navfree, Navigator, TomTom en andere, geschikt voor smartphones, tablets, laptops en Pda's/Pim's
karel
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2004 18:50

Kaartmateriaal PDA

Bericht door karel »

geachte lezers
wie kan mij helpen ,als kado heb ik een pda van het merk typhoon 5500 xl (lidl )gehad,wordt trouwens als my pal incl tom tom bij mycom verkocht,standaard bijgeleverd is de benelux van falk welke goed werkt ,nu wil ik het kaart materiaal uitbreiden met europa ,hiervoor heb ik van medion benelux en europa aangeschaft ,maar het vervelende is dat deze software(medion)mijn gps niet herkend,wie kan mij hierin helpen?kan tom tom wel ?
bvd karel

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

Helaas kan ik je hier niet mee helpen.
Maar misschien helpt het als een van de moderators dit topic verplaatst naar het laptop en PDA software forum.
viewforum.php?f=69&sid=a368e5f296acdebafdb0eaefe0c7ab69

Edit Moderator: Verplaatsing wordt uitgevoerd

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Karel,

Even vooraf, ik ben geen deskundige op het gebied van PDA's.
Maar als ik je verhaal zo lees lijkt het er op dat je een niet compatibele SW geladen hebt op je systeem, dat daar niet voor geconfigureerd is. Zoiets als een Blaupunkt CD willen gebruiken in een Becker, en ja, dat gaat niet.

Wat je zou kunnen doen is te kijken of je bij de leveranciers van Medion en TomTom, alsmede bij Falk nadere info kunt vinden over de onderlinge compabiliteit.

Succes,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Update kaartmateriaal
    door Edpi » 20 aug 2015 09:49 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 1085

Terug naar “Overige Smartphone, Tablet, LapTop en PDA navigatie software”