Life MDPNA220T

groentje
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 jan 2006 20:39

Life MDPNA220T

Bericht door groentje »

Enkele maanden geleden bij een bekende bouwmarkt een Life MPDNA 220T aangeschaft. Bevalt goed. Nu begint het een beetje te kriebelen om er bv TomTom op te gaan zetten ( althans proberen ). Zelf denk ik dat het een kloon is van de Medion MDPNA150 is.

Kreten als Medion Navigator 5 directed by Navigon brengen mij een beetje op een dwaalspoor.
Heb geen ervaring met alles wat met navigatie te maken heeft dus hierbij de vraag. Hoe, en kan ik zoiets als TomTom wel op dit systeem zetten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Wat voor software staat er nu op? Ik denk dat dit van Navigon is, of niet? En welke versie is dat? Als het versie 5 is, dan beschik je over behoorlijk recente kaarten en zou ik daarbij blijven.

Of het mogelijk is om TomTom erop te zetten is de vraag. Wat voor besturingssyteem zit er op dat apparaat? Is dat Windows CE? Of iets anders?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
groentje
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 jan 2006 20:39

Bericht door groentje »

Geweldig zo'n snelle feedback !!
Momenteel draait Medion Navigator 5.0 onder Windows CE 4.2
Begrijp mij niet verkeerd; het systeem draait perfect maar ja je wilt wel eens wat gaan testen toch !
Waar ik eigenlijk naar zoek is een systeem waar bv stemtypetjes mee zijn te kiezen.
Als het nodig is ( tijdens de zomervakantie ) dan gaat gewoon het oude weer terug.

Alvast bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

Ik neem aan dat je huidige software op een SD of CF-kaart in je PNA staat?
Wellicht is het dan wijsheid om ALS je wat anders uit gaat proberen, een andere geheugenkaart erbij te kopen en daar de nieuwe software op te zetten. Als je de boel dan verziekt dan kun je in elk geval nog terug.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
groentje
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 jan 2006 20:39

Bericht door groentje »

Was eigenlijk van plan om een back-up te maken van de huidige kaart, die op een veilig plekje extern te parkeren, en dan eens aan de gang te gaan met bv TomTom.
Had gehoopt hier ook wat ervaringen te kunnen vinden van mensen met soortgelijke systeempjes.
Bedankt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Overige merken -- MOBIEL --”