Help LG LN400

ineke N
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 sep 2011 09:04

Help LG LN400

Bericht door ineke N »

Hallo allemaal, Ik zit met het volgende. Ik heb een LG LN 400 gekregen van een vriend maar hij is al wat ouder en er zit geen boekje bij. Nu zou ik graag willen weten of er iemand is die mij kan vertellen hoe ik aan nieuwe software kom zodat hij weer up to date is. Ik heb ook geen idee waar je dit kan kopen.
Graag jullie hulp/tips.
Het enige wat ik kon vinden was dit 5.1.125 Web activation version Destinator Technologies.
Geen idee wat ik hiermee moet....... :-?

Alvast bedankt

Groetjes, ineke

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ineke N
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 sep 2011 09:04

Help

Bericht door ineke N »

Hallo allemaal,

Onze navigatie doet raar, als we een route berekenen dat begint hij in de verkeerde straat.
Ons adres staat goed ingesteld maar toch start hij 3 straten verder.
Hoe kan dit want ik ben bang dat nu de hele reis niet klopt.
We hebben een LG LN 400

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ineke N
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 sep 2011 09:04

hulp gevraagd

Bericht door ineke N »

Onze navigatie start in de verkeerde straat, het start adres staat goed maar toch geeft ie aan dat we 3 straten verder wonen.
Ik heb helemaal geen verstand van het apperaat heb hem gekregen en er zit ook geen boekje of cd bij.
Wie o wie weet wat we hier aan kunnen doen.
Snap er niets van en vraag me af of dit ook gevolgen heeft op de route lijkt mij wel.
Graag jullie mening

Het gaat om een LG LN 400

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Re: hulp gevraagd

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Het is beslist niet de bedoeling dat als je niet meteen antwoord krijgt, nog maar een tweetal dezelfde berichten te plaatsen

Ik begrijp best dat je wanhopig bent maar weliicht dat er hier ook niemand is die met het toestel bekend is of interesse heeft te antwoorden op een vraag die niets meer omvat dan "hij doet het niet"
Daar kan niemand iets mee!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Re: Help LG LN400

Bericht door wmp »

Alle berichten samengevoegd, ze stonden ook nog eens kris-kras over het forum :(
Succes = vaker opstaan dan je valt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ineke N
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 sep 2011 09:04

Re: Help LG LN400

Bericht door ineke N »

Mijn excuses voor al deze berichten :? ik denk dat ik het een en ander niet goed heb gedaan.....maar dat zal niet meer gebeuren.

Mag ik verder gaan zoals ik het bericht nu lees?
Niet dat ik het dus weer verkeerd doe (schaam schaam)

Groetjes, Ineke

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ineke N
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 sep 2011 09:04

Re: Help LG LN400

Bericht door ineke N »

Gerritje jammer dat je zo heftig reageerd op iemand die hier net komt kijken, het was ook zeker mijn bedoeling niet om over te komen al een mien ongeduld want zo ben ik niet. En daarbij kreeg ik bij het plaatsen van het bericht een foutmelding dus ik dacht dat het niet gelukt was....maar goed ik ga er verder geen woorden aan vuil maken maar vind je reactie erg bod en dan Hij doet het niet.....als jij daar niets mee kan prima maar mischien een ander behulpzaam persoon wel.
En wanhopig zijn door een navigatiesysteem , dat lijkt me erg overdreven het is ook maar een ding!!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Overige merken -- MOBIEL --”