tachosignaal Primera

Alles met betrekking tot Nissan navigatie
shorty
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 dec 2003 16:29

tachosignaal Primera

Bericht door shorty »

Andere auto, nieuw probleem. Weet iemand het tachosignaal van de Primara 1.6 16V estate. Bouwjaar is 98. Ik heb de diverse sites al bekeken maar de draden waar zij het over hebben liggen er niet bij mij.

bvd

Shorty

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Hallo,
heb je deze al geprobeerd :arrow:

Nissan , Primera, 1997- :arrow: Pulsdraad: GEEL-GROEN (pin 2) of LICHTBLAUW (pin 14) in de WITTE 16-polige stekker in de middenconsole. Diesel : BLAUW-GEEL (pin 17) van 20-polige stekker

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
shorty
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 dec 2003 16:29

Bericht door shorty »

Dank voor je reactie Topsport maar waar moet die stekker dan zitten. Ik heb voor zover mogelijk gekeken maar geen stekker

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Rene Marcks
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 sep 2004 09:05

Bericht door Rene Marcks »

shorty schreef:Dank voor je reactie Topsport maar waar moet die stekker dan zitten. Ik heb voor zover mogelijk gekeken maar geen stekker


Nou , ik heb de stecker wel gevonden maar hoe krijg ik uit die dikke tros kabeltjes het makkelijkste een aftakking gemaakt. Je hebt meer enkele cm plaats. De kabelboom wil ik eigenlijk niet uitelkaar halen



Rene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Rene Marcks schreef:
Nou , ik heb de stecker wel gevonden maar hoe krijg ik uit die dikke tros kabeltjes het makkelijkste een aftakking gemaakt. Je hebt meer enkele cm plaats. De kabelboom wil ik eigenlijk niet uitelkaar halen

Rene
klein stukje de buitenmantel kaal maken en dan solderen :idea:

@Rene, waar zit die stekker dan precies, dan weet Shorty ook waar hij moet zoeken ( of hij heeft hem al gevonden :?: )

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Rene Marcks
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 sep 2004 09:05

Bericht door Rene Marcks »

topsport schreef:
Rene Marcks schreef:
Nou , ik heb de stecker wel gevonden maar hoe krijg ik uit die dikke tros kabeltjes het makkelijkste een aftakking gemaakt. Je hebt meer enkele cm plaats. De kabelboom wil ik eigenlijk niet uitelkaar halen

Rene
klein stukje de buitenmantel kaal maken en dan solderen :idea:

@Rene, waar zit die stekker dan precies, dan weet Shorty ook waar hij moet zoeken ( of hij heeft hem al gevonden :?: )

Topsport



als je de radio eruit hebt zie je achter de linkerkant van het dashboard kastje de kabelboom lopen met aan de buitenkant de groen gele stekker

Rene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • navigatiesystemen Nissan Primera p12 2005
    door patkec » 16 feb 2015 13:36 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 1344
  • Nissan Primera 2004 met navigatie
    door Jacques28 » 10 apr 2016 20:13 » in Toyota en Lexus
    Reacties: 2
    Weergaves: 1303

Terug naar “Nissan”