Nissan Birdview

Alles met betrekking tot Nissan navigatie
cubizer
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 dec 2004 21:50

Nissan Birdview

Bericht door cubizer »

Ik ben nieuw hier en ook nieuw in navi land. :oops:

Ik heb een Nissan Birdview systeem overgenomen. Dit is te plaatsen in alle automerken, onafhankelijk van nissan, werd mij gemeld. Blijkt op zich ook zo te zijn.
Heeft iemand een aansluitschema voor dit systeem, dat zou wel handig zijn.

Ik wil het systeem gebruiken in een Renault Trafic bus. Daar heb ik het nu al in gemonteerd. Het systeem opzich doet het. Ik heb op dit moment alleen de + en - polen verbonden. De andere kleuren weet ik niet wat waar op moet...
Ik krijg netjes een kaart te zien en een driehoek waar ik nu sta. Als ik in het menu kijk, heeft de GPS wel locatiegegevens. Alleen, zodra ik ga rijden met de auto, beweegt de pijl niet vooruit of achteruit. Hij draait wel netjes met de bochten mee. Ik blijf dus op een centraal punt op de kaart staan, terwijl ik in werkelijkheid rijd. Dat komt waarschijnlijk omdat ik de pulse draad nog niet heb verbonden. Welke is dat? Dus: aansluitschema? Iemand?

En dan: De kaart cd die erbij zat is Duitsland van 1999. Nou heb ik ondertussen kaarten voor de Benelux en andere landen gevonden, alleen dit is versie 5.1 Als ik die cd's plaats, krijg ik een melding: Ongeldige versie van cd's. Goed, ik neem er een upgrade cd voor versie 5.1 bij. Als ik die plaats, krijg ik dat er geen gegevens op de cd gevonden zijn. Hij ziet hem wel als ik hem plaats. Ik zie de het kaart scherm ook omgaan naar een installatiescherm met huidige software en talen, maar daaronder staat dan de fout.

Hoe is dit alles op te lossen?
Wie kan mij uit de brand helpen? Graag!
cubizer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Bericht door wmp »

Nissan Birdview is redelijk Clarion-basis.