Wolfhezerweg in Wolfheze

(voorheen NavTech)
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Wolfhezerweg in Wolfheze

Bericht door ritselaar »

Was al een keer eerder opgevallen, maar dacht dat het kwam omdat ik daar de auto geparkeerd had staan onder de bomen (en dus geen/te weinig ontvangst van GPS), maar nu heb ik het weer geconstateerd.

Het gaat om het stuk Wolfhezerweg tussen de A50 en de Utrechtseweg.

Rijdende vanaf de Utrechtseweg sla je rechtsaf de Wolfhezerweg op richting Wolfheze.

Ongeveer 200 meter voordat t-splitsing volgt met de Bilderberglaan geeft systeem aan dat je linksaf moet ?? Hier is echter weinig meer dan bos. (Rode punt) (volgens mij moet hier niets staan)

Rij je door, dan heb je aan de rechterkant Hotel Wolfheze. Net na de S-bocht wil systeem rechtsaf de wolfhezerweg op (waar je al op rijdt). Dit is op het punt waar je rechtsaf kan naar de parkeerplaats van Hotel Wolfheze/De Forresterie en linksaf kan om te parkeren (Blauwe punt) (volgens mij moet hier iets komen van hoofdweg volgen (??))


Graag deze weg een keer opnieuw berijden en wat meetpunten aanpassen.

Zelf geconstateerd met Navteq Benelux 2004 Spring/Summer.
Inmiddels ook laten checken, fout zit ook in VDO Navteq cd-pakket 2004/2005 cd Benelux

Frits de Laar
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Het eerste deel om het bos in te gaan, dat doet ie nu niet meer (althans met de dvd 2005-01) van Navteq.

Het tweede gedeelte is me nu duidelijker geworden.

Komende vanaf de Utrechtseweg wil systeem bij Hotel Wolfheze weer rechtsaf. Maar daar ik nu de 5500SD heb, zie ik dat systeem bij hotel Wolfheze een rondje wil maken, om me terug te sturen richting de Utrechtseweg. Vind een andere route logischer dan de geboren Wolfhezenaar :-), die natuurlijk anders richting de A12 wil.

Direct nadat ik op dat punt doorrijdt, vindt systeem na wel een zeer snelle berekeing dat ik rechtdoor kan, om de Wolfhezerweg te vervolgen richting het station en dus de logische route die ik ook bedacht had. Dit deed de MS4200 natuurlijk ook, maar zonder kaart snapte ik het niet.


Mocht Navteq nog wat willen toevoegen, dan kan dat, anders mag deze posting op slot.

Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”