Wie weet wanneer er weer een nieuwe versie uitkomt?

(voorheen NavTech)
arjeh
Normal Member
Normal Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:10

Wie weet wanneer er weer een nieuwe versie uitkomt?

Bericht door arjeh »

Wie weet wanneer er weer nieuwe cd's worden uitgegeven voor de vdo navigatiesystemen. Op zich heb ik alleen of Italie of Frankrijk nodig (vakantie bestemming staat nog niet helemaal vast), maar aangezien ik ook weer toe ben aan een nieuwe BeNeLux cd is het voordeliger om direct heel Europa te kopen.

Ik hoor graag van een van jullie (Navteq team?!)

Arjeh

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Arjeh,

Het zou me verbazen als hier een reactie van Navteq komt in de stijl van: VDO brengt die Europa serie halverwege de maand xxx uit. Ten eerste is dat hun pakkie niet aan, maar ook over hun eigen CD's zullen dat soort mededelingen niet hier gedaan worden.
Introducties van nieuwe releases zijn een belangrijke marketing tool, en dus doe je dat heel gericht, op de geeigende manier. Ook om er voor te zorgen dat er geen "kopersstaking" komt tot het verschijnen van de nieuwe versie :oops:

Het enige wat je in het zeer algemeen kunt zeggen is dat die voor VDO geschikte CD's globaal een halfjarige cyclus hebben. Maar halfjarig wil niet zeggen precies zes maanden :wink:

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
arjeh
Normal Member
Normal Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:10

Bericht door arjeh »

Hoi JW,

Ik begrijp dit wel van Navteq/VDO (en natuurlijk ook van TeleAtlas). Ik vind het ook niet erg om eens in de 2 jaar wat geld uit te geven voor cd's, maar ik zou het heel erg zuur vinden om geld uit te geven en dan tot de conclusie te komen dat een maand later de nieuwe versie komt. Kan jij me vertellen wanneer de versie 2003-1 en 2003-2 van NavTech (zonder q ditmaal!) zijn uitgekomen? Aan de hand hiervan kan ik mijn keuze bepalen. Ik weet dat TeleAtlas ongeveer eens per jaar een nieuwe cd uitgeeft, en dat is voor de BeNeLux in het najaar geweest. Dus ik heb weinig hoop dat TeleAtlas voor de zomer een nieuwe uitgeeft. Wanneer de cd's tegen de houdbaarheidsdatum aanlopen vind ik dat ze met een korting verkocht moeten worden. Dat gebeurt toch vrijwel in elke branche: auot's, audio en zelfs de supermarkten.

In ieder geval al bedankt voor je reactie.

Arjeh

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Arjeh,

Als ik me goed herinner was de VDO Navtech 2003-1 er ergens in maart, en de 2003-2 in oktober van 2003. Over dat laatste is ergens op dit forum nog wel wat te vinden.
Dus voor de zomer zal er wel een 2004-1 versie van deze CD's zijn, schat ik zo in, maar ja....
Voorts heb ik gelezen dat de versie voor BMW ergens deze maand uitkomt, de VDO versie is dan meestal een maandje of twee later, dus...

Hoe het zit met die van TA weet ik niet. Is niet mijn bier.. :wink:

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Ik ben nog even aan het spitten geweest in mijn mailserver, maar ik geloof dat de mail al in de digitale vuilverbrandingsoven is verdwenen. :cry:

Ik heb een week of twee geleden via de site van vdodayton de vraag gesteld, wijzende op het europa-pakket (de 8 cd's) voor o.a. de MS4200.

Hierop kreeg ik als antwoord terug dat de verwachting was dat in mei de nieuwe cd's uitkwamen.

Zo nu verder met de auto inpakken, want vanavond jagen we weer door Europa op weg naar (ik hoop nog) de witte pistes van La Plagne. (was wel moeilijk zoeken inde MS4200 gezien de vele La Plagne's waar ie mee kwam), maar met behulp van de postcode ging het toch wat eenvoudiger)

Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Riekus
Senior Member
Berichten: 299
Lid geworden op: 02 feb 2004 09:19

Bericht door Riekus »

Ik heb een paar weken geleden van VDO te horen gekregen dat de volgende C-IQ update van CD en DVD VDO in mei verwacht wordt en dat er in kader C-IQ een cyclus van 3 updates/jaar nagestreefd wordt.

Groet,
Riekus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Er is inmiddels een update beschikbaar voor de niet C-IQ systemen. Het betreft hier de versie uitgegeven door Navteq zelf. Kijk voor meer informatie op de site van Navteq.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Nieuwe kaarten versie 945.xxx
    door japie57 » 24 feb 2015 22:11 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 603
  • MFD2 Versie C, Update,dvd
    door jamjam » 04 mei 2016 22:37 » in V.A.G
    Reacties: 3
    Weergaves: 718
  • Kaart en firmware versie Discovery Pro
    door rjdewit » 01 sep 2016 13:08 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 2167
  • Kaarten versie 2016.10 beschikbaar.
    door DigiWalker » 24 mei 2015 11:21 » in Garmin
    Reacties: 0
    Weergaves: 654
  • Hoe de versie van navigatie terug vinden?
    door Highsky » 12 mei 2014 11:11 » in Mercedes
    Reacties: 0
    Weergaves: 703
  • Updaten Volkswagen RNS 510 (Navaudio / Ultinon versie)
    door eehbiertje » 12 nov 2016 13:05 » in Overige merken -- VASTE INBOUW --
    Reacties: 2
    Weergaves: 1411
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 01 dec 2019 12:58 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 475

Terug naar “Navteq”