Westervoort: kruising Brugweg / Dorpstraat

(voorheen NavTech)
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Westervoort: kruising Brugweg / Dorpstraat

Bericht door ritselaar »

Ik liep een aantal weken geleden tegen een fout aan in bovengenoemde kruising.
Ik had nog even gewacht, daar de nieuwe Navteq 2006/07 er aan zat te komen.
Maar ook daar staat het nog fout op.

Rijd je op de Dorpstraat vanuit Duiven (dus uit de richting Hamersestraat) linksaf/rechtdoor richting Mosterdhof dan klopt de aangegeven manier van rijden absoluut niet. Navigatie wil via het gele streepje.

Op de Dorpstraat moet je echter voorsorteren t.h.v. huisnummer 75 (Zalencentrum Maxim) om dan links op de ventweg te gaan rijden onder de spoorlijn door (op de borden staat daar ook linksaf Centrum en Huissen per pont). Aan de andere zijde kun je dan linksaf of rechts en direct weer links om verder de Dorpstraat in te rijden richting bijv. Mosterdhof.

Dit is met blauw getekend.


Wil je rijdend op de Brugweg (vanuit Arnhem) dan maak je wel gebruik van dat gele stukje.

Vanaf de Dorpstraat (komend van links in dit plaatje) kun je wel links/rechtsaf de hoofdweg op via dat gele stukje.

Kortom: Het is een wat raar kruispunt, dus zeker een idee om dit tijdens een veldrit een goed te controleren. Je zal dan dus van diverse kanten het kruispunt moeten benaderen om de diverse mogelijkheden te zien.

Verder is de ventweg aan de noordzijde van de Dorpstraat ook eenrichtingsverkeer. Dat haal ik niet uit dat plaatje.


Frits de Laar
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Landoo
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2006 22:51

Bericht door Landoo »

Ik heb de 2006-2 in een MK4 (BMW) en zal het van de week eens uitproberen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

De database van de 2006-2 editie van BMW is gelijk aan de database van de 2006/07 DVD (C-IQ) met een database van Navteq. Als het 'goed' is heb jij dus dezelfde fout.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”