Voorstel: opdelen in provincies

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Voorstel: opdelen in provincies

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq en moderators van dit forum,

Ik heb een voorstel en zou graag weten wat jullie ervan vinden. Ik zou namelijk willen voorstellen categoriën aan te maken per provincie (binnen het forum van Navteq uiteraard) en een categorie "overig" in te stellen. Zo is het voor iedereen duidelijk waar welke problemen zijn (per provincie) en kun je ook veel eenvoudiger zoeken. Ook lijkt het me overzichtelijker (én voor ons én voor Navteq). De categorie "overig" is dan uiteraard voor vragen als "Staat straat X op de nieuwste CD?" of "Wie heeft er ervaring met de nieuwste CD / DVD van Navteq?". Er moet dan wel een regel opgesteld worden, lijkt me, over wat te doen als een probleem / foutmelding de grenzen van een provincie overtreft...

Wat vinden jullie hiervan? Een goed idee? Of houden we het gewoon zo?

Ik hoop dat jullie het met me eens zijn, maar als dit niet zo is dan hoor ik dat ook graag (nou ja, graag... ;)).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

NAVTEQ forum on provincies opdelen

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Toho,

bedankt voor je voorstel, maar wij stellen voor om het forum te laten zoals het is.
Ten eerste, vinden wij in het NAVTEQ NHS team het juist erg leuk om de verschillende soorten vragen door elkaar te zien. Dat maakte het levendig en in ieder geval niet saai. En ten tweede vrezen we dat als je een provincie indeling maakt, de gebruiker het overzicht verliest over wat recente vragen zijn en welke de wat oudere. Omdat ze in minimaal 13 subgroepjes oftewel achter 26 keer klikken verborgen zijn.

Wat ons betreft dus zo laten, maar als we vele gebruikers er een dienst mee bewijzen, zijn natuurlijk bereidt onze mening te herzien.

met groet het NAVTEQ NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Het is inderdaad wel waar dat je veel moet klikken om ergens in te komen. Je kunt inderdaad ook iets lastiger zien wat recent is en wat niet. Echter, als alle afgesloten discussies gesloten worden is het wel overzichtelijk te houden. Maar goed, het kan ook zo blijven hoor. Ik heb er weinig problemen mee. Het is inderdaad wel zo dat je nu afwisselende topics hebt en dat houdt het voor iedereen leuk.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Nu ik de huidige structuur vaker heb gebruikt, moet ik zeggen dat de behoefte om het op te delen verdwenen is. Laten we het maar gewoon zo houden. Dit topic mag dan ook gesloten worden.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”