Up to date houden van kaartmateriaal

(voorheen NavTech)
arjeh
Normal Member
Normal Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:10

Up to date houden van kaartmateriaal

Bericht door arjeh »

NavTech NHS-team,

Ik kan me voorstellen dat jullie graag van te voren willen weten wanneer er wijzigingen plaatsvinden in de infrastructuur. Wegen zoals de A5 zijn natuurlijk nooit een probleem aangezien dit duidelijk jaren van te voren wordt aangegeven. Voor iets mindere grote wijzigingen binnen de infrastructuur zouden jullie gebruik kunnen maken van bouwkranten zoals de Cobouw. Verder ben ik zelf redelijk nauw verbonden met een van de grootste gemeente binnen Nederland. Mochten jullie interesse hebben wanneer werkzaamheden binnen deze gemeente plaatsvinden dan kan ik daar misschien voor jullie iets in betekenen.

Arjeh

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Updaten

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Arjeh,

dank voor je opmerkingen. En natuurlijk hebben wij een abonnement op Cobouw, het is een van de informatiebronnen die door ons worden geraadpleegd. Vooral als aanwijzing waar "wat loos" is in Nederland. Ook hebben wij directe contacten met vele gemeenten, provinciale en nationale overheden om te vernemen waar wat gebeurd. Echter de NavTech product specificaties zijn zo complex en uniek we zelden die informatie zonder veldverkenning kunnen verwerken. Elke dag als het weer het toelaat zijn er teams van getrainde veldverkenners voor NavTech onderweg met een auto voorzien van alle nodige apparatuur inclusief een toegang tot ons centrale computersysteem zodat men altijd de laatste actuele database stand van zaken kan inzien. Wijzigingen in de werkelijkheid kunnen derhalve direct met de databank worden vergeleken en ingevoerd.

met groet en bedankt voor je aanbod, dat we indien nodig zeker zullen aannemen,

het NavTech NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Update kaartmateriaal
    door Edpi » 20 aug 2015 09:49 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 1089

Terug naar “Navteq”