Tsjechië --> hoe staat het met de dekking?

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Tsjechië --> hoe staat het met de dekking?

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq,

Kunnen jullie me zeggen hoeveel procent er van Tsjechië nu ongeveer gedekt is? Op mijn huidige CD van Centraal Europa (met daarop ook Tsjechié) staat namelijk nog niet echt bijster veel. Nu is dat ook wel logisch, omdat jullie nog niet zo heel lang bezig zijn en digitaliseren kost nu eenmaal tijd (ik weet er alles van ;)). Hebben jullie een officiële streefdatum voor een dekking van 99,9% (die ook naar buiten gebracht mag worden)?

Alvast bedankt voor het antwoord,

Toho_NL.

P.s. heft het nut om via jullie site van foutmeldingen te melden dat er een plaats ontbreekt? Ik heb zojuist een melding gestuurd in de hoop dat dit plaatsje zo voorrang krijgt (we willen daar wellicht naar toe gaan volgend jaar). Maar heeft dit wel nut? Of negeren jullie deze berichten en gaan jullie eerst alles digitaliseren?
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Tsjechië

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Toho_NL,

onze dekking in Tsjechië is het afgelopen jaar aanzienlijk uitgebreid. We hebben de komplete stratennetwerken van de grootste stedelijke gebieden afgedekt. Naast Praag zijn dat Brno, Ostrava, Plzen, Karlovy Vary (ook bekend als Karlsbad) en het gebied rond Mlada Boleslav waar de Skoda worden gebouwd. Daarsnaast hebben we voor het dichtbevolkte westelijke deel van Tsjechie het komplete netwerk van verbindingswegen tussen alle woonplaatsen gebouwd. Dit maakt het mogelijk om alle steden en dorpen te bereiken.
Er is nog geen precieze datum bekend voor de komplete dekking voor Tsjechië, dat moet het succes in de markt van dit product bepalen. En bovendien er zijn zoveel landen in Oost-Europa waar we ook aan het werk zijn of op korte termijn aan hetwerk gaan. In Hongarije, Polen, Estland, Letland en Litouwen, maar ook Slovenië en Kroatië heeft men al NAVTEQ veldverkenners aan het werk kunnen zien. De producten voor die landen komen ook binnenkort op de markt. En de volgende groep van landen zijn al gepland.

met vriendelijke groet het NAVTEQ NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
reijersen
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 feb 2004 13:55

Bericht door reijersen »

ben net terug uit tsjechie, en moet zeggen dat er al een hoop op de nieuwe 2004 cd staat.
ik schat zo'n 70% gedekt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Tsjechië

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Reijersen,

bedankt voor het compliment!

met zonnige groeten, het NAVTEQ NHS team!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Heb eens zitten kijken op mijn 2005-1 DVD (VDO Dayton MS5500XL) en zie dat er toch al heel wat is gedigitaliseerd. Ook in de nieuwe versie van hun database (waar de gegevens van bekend zijn) is de dekking wederom uitgebreid. Ik ben benieuwd wanneer ook dit land op 100% komt te zitten.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • rood cd symbool en een gps ontvanger symbool die altijd op rood staat
    door Miesjel1975 » 05 jul 2016 21:18 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 424

Terug naar “Navteq”