Totale wijzigingen Legmeerdijk/Aalsmeerderweg te Aalsmeer

(voorheen NavTech)
arjeh
Normal Member
Normal Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:10

Totale wijzigingen Legmeerdijk/Aalsmeerderweg te Aalsmeer

Bericht door arjeh »

De aansluiting van de Legmeerdijk op de Aalsmeerderweg te Aalsmeer/Amstelveen is totaal gewijzigd. Dit ook in combinatie met een eerdere melding dat de Beneluxbaan is doorgetrokken. Verder is er ook een bedrijventerrein bijgekomen vlakbij deze aansluiting.
Renault Laguna Carminat DVD NavTeq/Zenrin Versie 2007/2008, Europe V27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Zou je kunnen aangeven waar dit bedrijventerrein ongeveer ligt? De aansluiting is wel aangepast in Destinator 6, maar het industrieterrein kan ik zo 1, 2, 3 niet vinden. Bij de Smederij e.d. ligt wel een industriegebied of bedoel je deze niet? Wel handig om te weten of deze ook helemaal is verholpen of dat een deel nog open staat.

Zie bijlage voor 'nieuwe' aansluitingen Legmeerdijk / Aalsmeerderweg / Beneluxbaan.

Groetjes,

Toho_NL.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
arjeh
Normal Member
Normal Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:10

Bericht door arjeh »

Komend vanaf de kruising Beneluxbaan/Schinkeldijkje/Legmeerdijk ga je linksaf de Schweitzerlaan op. De weg maakt daar een bocht naar rechts, maar in werkelijkheid kan je ook rechtdoor (dit is doodlopend) en zo ga je daar een nieuw industriegebied op.

Kan jij me aangeven of Navteq er nu iets mee doet. Ik heb de moed een beetje opgegeven om dingen te melden, want ik heb het idee dat er niets of bijna niets aan gedaan wordt.

Groet,

Arjeh
Renault Laguna Carminat DVD NavTeq/Zenrin Versie 2007/2008, Europe V27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Navteq is weliswaar niet veel meer als gebruiker aanwezig, maar de meldingen worden nog wel degelijk verholpen. Je kan ook zien hoeveel dingen er reeds verholpen zijn aan het aantal slotjes dat op de topics zit. Meestal doe ik ze, als geconstateerd is dat het is verholpen, op slot. Het melden van de fouten heeft dus wel degelijk nut! Het duurt soms even, maar het wachten wordt mijns inziens altijd beloond. Nieuwe meldingen worden zeker wel gewaardeerd!

Ik zal eens even kijken hoe het eruit ziet m.b.t. het industriegebied. Ik meld me zometeen weer.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Dit industriegebied is nog niet aanwezig in Destinator 6 (en ook niet op de 2006/07 DVD met een database van Q4 2005). Dit bericht blijft dan ook open en er is voor Navteq dus nog wat te doen ;).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hoi Arjeh,

Ik zat eens even te kijken naar de situatie zoals die nu op de Duitse Map24 staat (dat zijn NAVTEQ kaarten, daar waar de Nederlandse versie TeleAtlas kaarten gebruikt). Ik neem aan dat de situatie nu correct is (zie bijlage)? Het is helaas zo niet mogelijk af te leiden wanneer dit veranderd is, maar het geeft wel aan dat er wel degelijk iets met de meldingen hier gebeurt (zie ook de antwoorden die NAVTEQ gegeven heeft om aan te geven dat ze wel degelijk meelezen en de meldingen zeer waarderen).

Groeten,

Toho_NL.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”