Splitsing A6/N(A)50 bij Emmeloord

(voorheen NavTech)
Riekus
Senior Member
Berichten: 299
Lid geworden op: 02 feb 2004 09:19

Splitsing A6/N(A)50 bij Emmeloord

Bericht door Riekus »

Gisteren gemerkt dat, komende vanaf Lemmer, de afslag naar de A6 (bij de splitsing A6 naar A6 en A(N)50 keurig wordt aangegeven (op tijd en correct).

Echter, halverwege de afslag meldt het systeem: over 450 meter rechtsaf. En geeft het systeem inderdaad de instructies om rechtsaf te slaan.

Je zit dan al op de afrit/oprit naar de A6 en er worden twee stroken samengevoegd tot de snelweg naar Lelystad.

op de een of andere manier 'herkent' Truus dus een kruispunt oid terwijl er alleen sprake is van een oprit naar een snelweg.

Dit werkt echter best verwarrend !!

Groet,
Riekus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Weet je of dit probleem inmiddels is verholpen? Zo ja dan kan dit topic gesloten worden.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Riekus
Senior Member
Berichten: 299
Lid geworden op: 02 feb 2004 09:19

Bericht door Riekus »

ik ben er laatst langs gereden en kan mij niet herinneren dat de melding nog voorkwam. Maar 't was laat en het geluid stond zacht omdat de kids op de achterbank lagen te slapen. kom er binnenkort weer langs om te testen.

Groet,
Riekus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Riekus
Senior Member
Berichten: 299
Lid geworden op: 02 feb 2004 09:19

Bericht door Riekus »

vandaag weer langsgereden. probleem is opgelost op 2005/06 NT DVD. Kan dus, voor mij, op slot

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”