's-Graveland (gemeente Wijdemeren) --> Leeuwenlaan 16

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

's-Graveland (gemeente Wijdemeren) --> Leeuwenlaan 16

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq,

Ik heb een probleempje ontdekt. Ik wil namelijk naar de Leeuwenlaan 16 in 's-Graveland. Het probleem is echter dat deze plaats niet te selecteren is. Ik kan er wel komen als ik als plaats Wijdemeren ingeef. Dit is echter de gemeente, maar niet de plaats waar dit in ligt. Zouden jullie de plaats 's-Graveland (weet niet zeker of het met of zonder streepje is) willen toevoegen? Nu kan je deze plaats namelijk niet selecteren. Verder ligt daar nog een klein plaatsje aan het eind van de Leeuwenlaan (Kortenhoef). Sommige straten hiervan liggen in 's-Graveland. Zouden jullie de Leeuwenlaan en de omgeving eens willen bezoeken en de omgeving daar willen updaten?

Dan heb ik nog een andere opmerking:

De bestemming Leeuwenlaan 16 ligt niet geheel op de juiste plaats. Je moet namelijk een zijstraat in om bij die bestemming te komen. Er liggen aan die zijstraat (een zandpad wat ook Leeuwenlaan heet) nog meer huisnummers. Zouden jullie die huisnummers die daar aan die zijstraat liggen aub aan die zijstraat willen leggen? Nu is het vrij lastig om dat adres te vinden (ik weet nu wel waar het ligt, maar toch).

Alvast hartelijk dank voor beide veranderingen,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Op Maporama staat het nog niet helemaal correct. Je kan nu wel 's Graveland selecteren, maar niet nummer 16. Daarvoor moet je nog steeds Wijdemeren selecteren. Ik heb begrepen dat er inmiddels wel e.e.a. daar is aangepast in de database, dus ik wacht een volgende release even af. Mocht het dan zijn opgelost, dan wordt het topic gesloten. Mocht er nog iets niet kloppen, dan meld ik me wel weer :).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”