POI zelf toevoegen

(voorheen NavTech)
Ber60
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 apr 2005 16:48

POI zelf toevoegen

Bericht door Ber60 »

Zoals de titel zegt
Ik ben technieker op de "baan" en lever service op ongeveer 6 à 700 locaties in Belgie, daarom deze vraag.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

En nu nog even de vraag over welk systeem!
POI's toeveogen gaat alleen bij PDA systemen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik heb net in een ander bericht gelezen dat het gaat om een systeem van Opel. Het zal bij dit systeem (helaas) niet gaan... Zoals Gerritje als schreef kan dat alleen bij PDA's.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ber60
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 apr 2005 16:48

Bericht door Ber60 »

Ik heb mijn profiel een beetje aangepast i.v.m. het systeem.
De POI waar ik van spreek zijn bankkantoren en heb al ergens gelezen dat NAVTEQ deze niet op CD plaatst zonder toestemming van de betrokkene, waar ik mij kan bij neerleggen,
Maar niettemin zijn er toch enkele GPS rijders die constant op de baan zijn met een enorm adressen bestand, het dus wel handig zijn naast de navigatie cd een tweede cd (in een bepaald formaat geschreven weliswaar) te kunnen uitlezen op het systeem, het zou een pak aan papier en zoekwerk uitsparen.
Groeten Ber60

SIEMENS/VDO NCDC 2013
Opel Vectra

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Ber60 schreef:Ik heb mijn profiel een beetje aangepast i.v.m. het systeem.
De POI waar ik van spreek zijn bankkantoren en heb al ergens gelezen dat NAVTEQ deze niet op CD plaatst zonder toestemming van de betrokkene, waar ik mij kan bij neerleggen,
Maar niettemin zijn er toch enkele GPS rijders die constant op de baan zijn met een enorm adressen bestand, het dus wel handig zijn naast de navigatie cd een tweede cd (in een bepaald formaat geschreven weliswaar) te kunnen uitlezen op het systeem, het zou een pak aan papier en zoekwerk uitsparen.
Die staan inmiddels wel op de C-IQ DVD/CD's, en wel bij de Dun & Bradstreet Bedrijvengids. Als dit voor jou van belang is zou je een C-IQ systeem kunnen overwegen.

Dat inlezen van een eigen bestand is dus echt niet mogelijk bij een vast ingebouwd systeem. In een ander draadje is daar al eens over geschreven, de achtergrond is het ontbreken van degoede tool om dit te kunnen programmeren.
Let wel, dit is de huidige stand van zaken. Of dit ook in de toekomst zó blijft?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • garmin kaarten zelf op zetten als abonnement niet meer werkt
    door huckybear65 » 20 feb 2015 18:52 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 562
  • in copilot toevoegen icoon
    door hanssteenderen » 02 sep 2014 20:47 » in Overige Smartphone, Tablet, LapTop en PDA navigatie software
    Reacties: 0
    Weergaves: 616
  • Compositionele Media logo radio toevoegen
    door rjdewit » 25 feb 2017 14:41 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 439

Terug naar “Navteq”