POI: Nieuwegeins Business Centre (NBS)

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

POI: Nieuwegeins Business Centre (NBS)

Bericht door Toho_NL »

Hallo NavTech NHS-team,

Zoals gezegd was ik vandaag op pad en wel naar het Nieuwegeins Business Centre. Dit gebouw voor tentoonstellingen (in dit geval een beurs) ontbreekt in de database onder de categorie "Tentoonstelling". Zouden jullie deze willen toevoegen? Volgens mij valt het nu onder "Sportpark", maar dit is toch echt (in het begin) een bedrijventerreintje. Er zijn ook sportfaciliteiten gevestigd (maar die horen niet bij het Business Centre) dus dan zouden die ook kunnen blijven in de POI's. Er moet alleen de benaming "sportpark" van het gebied gehaald worden en de NBS als POI toegevoegd worden.

Als ik als bestemming Blokhoeve invoer en ik rijd vanaf de Symphonielaan de Blokhoeve in (dat is althans de bedoeling), dan zegt het systeem dat ik aan het einde van de weg rechtsaf moet slaan. Je moet inderdaad rechtsaf, maar je kunt ook rechtdoor, dus aan het einde van de weg is er niet bij...

Ook ontbreekt huisnummer 5 aan de Symphonielaan. 5A, 5B en 5C liggen aan hetzelfde stukje weg, maar mijn systeem herkent die nummers niet. Zouden jullie dat nummer willen toevoegen? Op de screenshot is te zien in welk gedeelte (welke straat) die nummers (dus nummer 5) ligt.

Met vriendelijke groeten en alvast bedankt,

Toho_NL.

P.s. gegevens van het Nieuwegeins Business Centre:

Nieuwegeins Business Centre
Blokhoeve 1
3438 LC Nieuwegein
030-6026900
http://www.n-b-c.nl
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Toho_NL,


Als medewerker van een grote "olympische" sportorganisatie die zich op Papendal (Arnhem) bevindt weet ik uit zeer betrouwbare bron dat hier oorspronkelijk wel een badmntontcentrum zat met de naam de Blokhoeve. Maar volgens mij is dat geschiedenis. Verder zit op de Symfonielaan nogwel het bondskantoor van de Nederlandse Badminton Bond.

Verder zie ik op een plattegrond op de site van de badmintonbond, dat er in ieder geval ook nog een golfterrein is en bowlingcentrum.

Dus zou sportpark niet zo maar weghalen uit de database van POI's

frits de laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hansvl
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 jan 2004 10:01

Bericht door hansvl »

ToHo & Ritselaar,
volgens mij hebben jullie allebei gelijk:
Heidehal Sport Party & ConferentieCenter
Blokhoeve 2
3438LC Nieuwegein
030-6059059
fax 030-6059058
www.heidehal.nl
Heb hier in een grijs verleden wel eens een examen moeten doen en kan me herinneren dat toen links sport en rechts conferentiecenter was

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Riekus
Senior Member
Berichten: 299
Lid geworden op: 02 feb 2004 09:19

Bericht door Riekus »

Golfbaan is inmiddels verhuisd en ligt nu langs de A27 tussen Houten en Nieuwegein.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Daarom stelde ik ook voor om ze allebei te houden (dus én sportpark én tentoonstelling (deze ontbreekt dus)). Er zit ook een of ander kantoor van de KNZB..

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Golfje
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 feb 2004 16:03

Bericht door Golfje »

Blokhoeve was voorheen een sportpark, met o.a. een atletiekbaan, golfbaan en tenniscentrum. NBC heette vroeger ook het nationaal badminton centrum. Tegenwoordig is het Blokhoeve-park meer een zakencentrum. De atletiekbaan en golfbaan zijn verhuisd naar andere locaties in Nieuwegein. Alleen de Heidehal (tenniscentrum), een bowlingcentrum en een klimmuur zijn gebleven, net als een paar kantoren van sportorganisaties, zoals het bondsbureau van de KNZB (zwembond). Verder is het meest bepalende gebouw nu het NBC (nu Nieuwegeins Business Center). Voorts is er nog het HTC (Home Trade Center) ook een tentoonstellingsruimte voor de meubelbranche, en het restaurant Big Daddy's.

Inderdaad lijkt het mij het beste om zowel als tentoonstellingsruimte als sportpark op te nemen, en eventueel ook het restaurant apart.

een inwoner van Nieuwegein

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Golfje schreef: Inderdaad lijkt het mij het beste om zowel als tentoonstellingsruimte als sportpark op te nemen, en eventueel ook het restaurant apart.
Helemaal mee eens (ook restaurant apart (als dit een "echt" restaurant is)). Heb jij trouwens het adres (en naam) van het restaurant? Dat is voor NavTech wel makkelijk..

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Golfje
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 feb 2004 16:03

Bericht door Golfje »

Het adres van het restaurant (tevens bar/club) op Blokhoeve Nieuwegein is als volgt:

Big Daddy's Roadhouse
Symfonielaan 3
3438 EX
Nieuwegein

www.big-daddys.nl

Even voor de goede orde: ik heb geen enkele relatie met dit restaurant, ben er zelf slechts 1 keer geweest, vandaar dat ik van het bestaan af weet.
Golf TDI - Carin 520

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Misschien wil NavTech deze dan ook toevoegen (als ie er nog niet in staat)? Alvast bedankt.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik ben er gisteren nog een keer geweest en heb daar voor het eerst een straatnamenbordje gezien. Ten eerste liggen de nummers 1 t/m 21 (van de Symphonielaan) allemaal op dit terrein (volgens het bordje). Ten tweede heet het zijstraatje wat ik omlijnd heb niet Symphonielaan, maar Iepenhoeve (waarbij je ook toegang hebt tot de Symphonielaan 5A, 5B en 5C....). Lijkt me dat dat stukje geometrie dan dus hernoemd moet worden...

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Nieuwegein - POIs

Bericht door NAVTEQ »

Hallo allemaal,

wij zijn verheugd om te merken dat jullie niet alleen autorijden om kaartfouten op te sporen, maar blijkbaar ook aktief zijn in het ook klimmen, bowlen, badmintonnen en fitnessen. Anders vallen de vele reacties op thema moeilijk te verklaren.
In sneltreinvaart:
- Er waren al POIs voor het sportpark blokhoeve, het klimcentrum, het bowlingcentrum en de Heidehal.
- We zullen het NBC toevoegen.
- De golfbaan hebben we een jaar geleden (feb 2003) al verplaatst.
- Big Daddy's zit in onze databank als club/bar in de category "nachtleven", en nog niet als restaurant.
- Voor de precieze kartring van de Symfonielaan (en de rest) zullen we binnenkort ook een bezoek brengen voor een preciezere kartering.

dank jullie allen, het NavTech NHS team.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Kan denk ik dus gesloten worden...

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

POI's

Bericht door NAVTEQ »

bij deze!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”