Oprit A326 vanaf de Schoenaker

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Oprit A326 vanaf de Schoenaker

Bericht door Toho_NL »

Hallo NavTech NHS-team,

Als ik op de Schoenaker rijd (Wijchen) en de A326 opgestuurd moet worden geeft hij de verkeerde naam aan. Er staat namelijk in mijn display dat ik de A326 naar Beuningen moet nemen. Dit moet echter zijn 's-Herthogenbosch (als ik in westelijke richting moet van de A326) en Nijmegen (als ik in oostelijke richting moet van de A326). Op de kaarten van Maporama staat op de opritten "Beuningen". Zouden jullie dat s.v.p. willen veranderen?

Ook heet die snelweg trouwens (als tweede naam) Wezelpad. Lijkt mij een beetje vreemd dat ze een snelweg een "pad" noemen ;)...

Ook is (als ik vanaf de rotonde op de Schoenaker de A326 op ga) de eerste parkeerplaats aan de rechterkant (langs de snelweg dus) weggehaald. In mijn database staat ie nog. Deze parkeerplaats ligt ongeveer t.h.v. het Hazenpad.

Alvast bedankt,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

A326 vanaf de Schoenaker

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Toho,

Drie vragen van jou (waarvoor dank), drie antwoorden van ons:
1. Naam Afrit Beuningen
De op- en afritconstructie heeft de naam Beuningen, dat is ook de realiteit. Daarnaast is in onze database de tekst van de aanwezige wegwijzers opgeslagen. In westelijke ri. 's Hertogenbosch en in oostelijke ri. Nijmegen, precies zoals je zou verwachten. Dat betekent dat in de applicatie de keuze wordt gemaakt om de op- en afritnaam te laten zien. En dat is misschien geen optimale keuze. Wij zullen de situatie nog eens kritisch bekijken en indien nodig bij een volgende gelegenheid met de applicatie ontwikkelaars bespreken. Welk systeem gebruik je?

2. Wezelpad
Komt niet meer voor in onze database, aangezien hij bij jouw aanwezig is moet de verwijdering redelijk recent zijn (laatste 6 tot 12 maanden). Wanneer deze verwijderd is, is moeilijk te achterhalen.

3. Parkeerplaats aan de A326
Eenzelfde verhaal als voor het wezelpad geldt ook voor de parkeerplaats die is opgeheven. Wij hebben hem niet meer!

dank je wel het NavTech NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”