Ophemert - De geer

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Ophemert - De geer

Bericht door Han »

Nieuwe weg in Ophemert op het (nieuwe) industrieterrein.
straatnaam is "de Geer".

Tevens de volgende vraag als bij Maporama die gebruik maakt van navtech matriaal het adres wel voorkomt is het dan zinvol om het alsnog te melden ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Het lijkt me dat als het bij Maporama staat (en het NavTech-kaarten zijn (wat je kunt zien in het kaartje)) dat het niet nodig is het te melden als iets dan wel klopt. Maporama heeft blijkbaar een nieuwere database dan wij en dus komt het vanzelf goed in de nieuwe versie van onze CD / DVD.

Mocht NavTech het toch nodig vinden dat we dit melden, dan moeten ze het maar even hieronder neerzetten en dan kun je mijn bericht beschouwen als niet verzonden :).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Bericht door Han »

Toho_NL schreef:Het lijkt me .......................

Mocht NavTech het toch nodig vinden dat we dit melden, dan moeten ze het maar even hieronder neerzetten en dan kun je mijn bericht beschouwen als niet verzonden :).

Groetjes,

Toho_NL.
Dat is dus de reden waarom ik het aan NavTech vraag.
Als dat namelijk zo is dan kan hun dat een hoop werk schelen als we eerst bij Maporama kijken !

Groetjes,

Han

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Helemaal mee eens. Ik doe het soieso altijd ff, omdat ze daar ook NavTech-kaarten gebruiken. Dit scheelt mij (en hen) onnodig werk. Maar laten we eerst even de reactie van NavTech afwachten en dan zien we wel verder :).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Maporama - en andere routeplanners

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Han, hallo Toho, (hallo allen),

Internetportalen met routeplanners, zoals Maporama, kunnen direct nadat ze van NavTech een nieuwe databank ontvangen hun serverapplicatie kunnen voorzien van de meest up to date informatie. Aangezien wij 4 keer per jaar een nieuwe databank uitbrengen benaderen deze routeplanners de "live""-NavTech databank redelijk. Het blijft echter een benadering want we karteren elke dag van het jaar! "Even checken" zoals Toho voorstelt is niettemin zeer zeker zinvol, hoewel dan toch nog kan voorkomen dat de "live"-NavTech databank al aangepast is als je ons een foutmelding stuurt.

Dan zijn er natuurlijk meer internetportalen dan Maporama. (Nog) niet alle portalen gebruiken NavTech als databank, daar moet je natuurlijk wel even op letten wanneer je een foutmelding will checken. Een van de leden van het NavTech NHS team is bezig om een lijst van internetportalen samen te stellen die NavTech data producten gebruiken.

met vriendelijke groet, het NavTech NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Internetportalen

Bericht door NAVTEQ »

Hallo allemaal,

we hebben een "sticky" geplaatst om samen een lijst van internetportalen met NavTech data te maken. We verwijzen daar ook graag naar als je geïnteresseerd bent in het waarom.

met vriendelijke groet het NavTech NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”