Nijmegen

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Nijmegen --> een klein foutje en twee update'jes

Bericht door Toho_NL »

Ik heb ook een bijdrage voor het verbeteren van de database van NavTech ;), namelijk:

1. De Tollensstraat is als je vanaf de Graafseweg afkomt aan de LINKERkant zone 30 km/u. Dit ontbreekt nu (op mijn CD). Voor zover ik weet is het stukje aan de RECHTERkant (doordlopend) geen zone 30 km/u.

2. De kruising tussen de Heijendaalseweg (weet niet of je het met "ij" of met "y" schrijft) en de Kapittelweg wordt veranderd. De planning is dat de nieuwe kruising op 1 april 2004 klaar is. Ik weet niet hoe het eruit komt te zien, dus weet ook niet of het invloed heeft op het navigatiegebeuren...

3. De Voorstadslaan en de Niersstraat zijn opnieuw aangelegd. Daarbij heeft men de weg iets of wat verlegd. Volgens mij is de eenrichting ook weggehaald van de Niersstraat. Er is in ieder geval een zone 30 km/u ingevoerd. Ook klopt de benaming niet helemaal. De voorstadslaan begint namelijk zodra je onder het spoor door bent gereden (komend vanaf de Lange Hezelstraat), terwijl het nu (bij mij) nog Weurtseweg heet. Zouden jullie bij gelegenheid de Voorstadslaan en de Niersstraat opnieuw willen rijden?

Groetjes en alvast bedankt,

Toho_NL.


Edit (foutnummer 3) op 20-02-2004, om 17:24.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Nijmegen, nieuwe woningen

Bericht door Toho_NL »

Hallo NavTech NHS-team. Daar ik tijdelijk alleen mail kan ontvangen en niet sturen doe ik de fouten ff via deze site...

In Nijmegen is een gedeelte bebouwd geworden en is er nieuwe geometrie. Dit alles is gebeurd "tussen" de Wolfskuilseweg, Floraweg, Graafseweg en de Looimolenweg. De "ingang" ligt aan de Floraweg. Op de screenshot is te zien waar de nieuwe woningen en geometrie liggen.

Groetjes,

Toho_NL.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Nijmegen, enkele appartementen gebouwd

Bericht door Toho_NL »

Er zijn (worden) tussen de Wolfskuilseweg, Oude Graafseweg, Graafseweg en de Verbindingsweg (deze is volgens mij alleen toegankelijk voor bestemmingsverkeer) nieuwe appartementen gebouwd. Deze liggen tussen de bomen en volgens mij is de "ingang" aan de Oude Graafseweg. Zie screenshot voor locatie (ongeveer).

Groetjes,

Toho_NL.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Nijmegen, Tweede Walstraat

Bericht door Toho_NL »

Als ik de Tweede Walstraat inrijdt (vanaf de Molenstraat) is dit al meteen eenrichtingsverkeer. Nu (in mijn database) staat deze pas na de eerste zijstraat. S.v.p. de eenrichting-ristrictie toevoegen aan dat stuk geometrie (dus meteen nadat je afgeslagen bent). Het is daar een eenrichting waar je alleen in mag rijden (en dus niet uit).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Nijmegen

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Toho,

dank je wel voor je Nijmeegse observaties. Schoolvoorbeelden van situaties die er toe leiden om een veldverkenning te plannen ergens gedurende de komende drie maanden.

met grote dank, het NavTech NHS team.

PS De "Nijmeegse" onderwerpen zijn samengevoegd om niet steeds hetzelfde antwoord te hoeven geven.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”