Nieuwegein: Symfonielaan 1-21 niet correct

(voorheen NavTech)
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Nieuwegein: Symfonielaan 1-21 niet correct

Bericht door ritselaar »

Zou Navteq op de Symfonielaan in Nieuwegein de huisnummering iets nauwkeuriger kunnen maken ?

Vorig jaar al eens ervaren, ik moest toen naar de Badmintonbond op de Symfonielaan.
Dat kantoor ligt schuin naast de Blokhoeve.
Ik werd toen echter doorgestuurd tot aan de brug (kruising utrechtsestraatweg/einde Symfonielaan/begin Structuurbaan).

Gisteren moest ik wederom bij de Blokhoeve zijn. Nu bij de Zwembond op Symfonielaan 13. Ook nu wordt je weer richting die brug gestuurd.


Echter deze gebouwen liggen allemaal rondom de Blokhoeve. Op het kruispunt vam de Symfonielaan staan stoplichten, hier kun je het terrein op naar de Blokhoeve.

Er staat tevens een bord op een paal dat je hier in moet naar: Symfonielaan 1-21

Ik gebruik Navteq DVD 2005/06

Kan Navteq hier mogelijk een keer de huisnummers iets beter invoeren in de database ?

Geldt trouwens ook voor de Biljartbond op Symfonielaan 11. Er zitten nog wat bedrijven daar, maar ik hou me alleen maar op in de sportwereld en dus bekend met deze bondsbureaus :-)

Frits de Laar

PS: Eventuele Nieuwegeiners kunnen dit mogelijk nog wel wat verduidelijken als ik niet geheel precies ben geweest :-)
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

PS: Eventuele Nieuwegeiners kunnen dit mogelijk nog wel wat verduidelijken als ik niet geheel precies ben geweest :)
Ik ben dan wel een geboren Utrechter, maar je verhaal klopt en is mij geheel duidelijk :Yes:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hoi Frits,

Hier ben ik ook al diverse malen geweest voor beurzen in het NBC en ik heb begrepen dat men toen de database heeft aangepast. Daarom lijkt het me het beste om het eens te proberen met de nieuwe DVD die eraan staat te komen om dan te kijken of het daar al op verholpen is. Als het goed is, is daar e.e.a. op veranderd en gaat het misschien wel goed. En anders dan blijft deze melding gewoon gelden :).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”