Nieuw-Vennep --> Noordhavenpoort

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
307
Junior Member
Junior Member
Berichten: 46
Lid geworden op: 31 mar 2004 20:54

Nieuw-Vennep --> Noordhavenpoort

Bericht door 307 »

Best Navteq Team,

Via deze weg wilde ik jullie op de hoogte brengen van grote tekort koming in het kaart matriaal VDO DVD Navteq 2005-01.

Het feit dat in de nieuwbouw wijk van Nieuw-Vennep zeer grote fouten zijn, ik wordt zelfs door een grasperk met bomen en hek gestuurd ? (zelf bij vetrek van dit adres werd ik weer door de "groen"strook gestuurd)( grijs omcirkeld)

Het adres Noordhavenpoort kwam al niet eens voor, dmw van de GPS coordinaten heb ik eindelijk wel kunnen vinden.

De doorgetrokken streep geeft aan hoe ik gestuurd zou worden, de stippel lijn geeft aan hoe er gereden MOET worden !

Ik zou u graag willen uitnodigen om deze wijk nader te onderzoeken en eventuele "bouwweg route's" te laten vervallen en de verbeteringen door te voeren in de komende update VDO DVD Navteq 2005-02

Gaarne uw reactie
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
checkin
Senior Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:05

Bericht door checkin »

Vreemd dat Navteq achter loopt, Teleatlas heeft deze wijk/straat op de versie 2004/2005 Cd-rom wel staan !
[color=green][b]VDO MS5500 - Europa Navteq- TMC module 5010/01-VT - MA1410 - MC5400 - RST5400 - DV6100 - 2e+3e MM5000 achter - Hirschmann CarTV gen.2[/b][/color]

[size=84][color=red][b]MS5700-Europa Navteq-VDO PC5200 PT/40-VDO PN4000[/b][/color][/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik dacht hier al van diverse lieden een bericht te hebben gelezen dat Navteq zo geweldig veel beter was dan TeleAtlas. Vooral de kwaliteit van Navteq wint het van de kwantiteit van TeleAtlas. Een 99.9% dekking misschien maar dan toch niet van de straten lijkt me.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Ik begrijp ook nog steeds niet waarom mensen zo lyrisch zijn over Navteq, mijn ervaring is dat TeleAtlas absoluut een betere dekking bied en dat de database ook beter bijgehouden wordt, dus ook bestaande wegen worden gecontroleerd en gecorrigeerd als deze bijvoorbeeld afgesloten zijn voor doorgaand verkeer.

Vooral in nieuwbouwwijken weet TeleAtlas ook eerder de weg, dat geldt voor Getsewoud zoals in dit onderwerp maar ook voor Schonauwen in Houten, Petebos en Dragonder Oost in Veenendaal en ga zo maar door.

Voor mij geldt: TeleAtlas is de betere!!
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”