Navteq on-line op de Navigatie Help Site (voorheen NavTech)

(voorheen NavTech)
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Navteq on-line op de Navigatie Help Site (voorheen NavTech)

Bericht door NAVTEQ »

Sinds de oprichting van de Navigatie Help Site is meer dan eens een oproep gedaan aan NavTeq* om aan de discussies deel te nemen, want wie kan er beter vragen omtrent onze producten beantwoorden dan wij zelf?
Vandaar dat vanaf vandaag NavTeq online gaat op dit forum! Als moderator van de rubriek NavTeq zal een team van NavTeq medewerkers een aktieve bijdrage leveren aan, naar wij hopen, vele interessante discussies op het gebied van navigatie systemen. Natuurlijk staan wij open voor al jullie vragen en opmerkingen over onze producten, maar wij hebben minstens evenveel interesse in jullie ervaringen en vragen omtrent de interactie van de verschillende navigatie systemen met de NavTeq database, en ook al jullie ideeën over hoe deze nog jonge industrie zich verder zou moeten en/of kunnen ontwikkelen zijn wat ons betreft van harte welkom.

Het Navteq NHS-team

* = Per 15-03-2004 gaat de firma NavTech door onder de naam Navteq.
Derhalve is dit bericht door de forum-administrator aangepast door overal de naam NavTech te vervangen door Navteq.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo NavTech,

Welkom op het Forum van de NavigatieHelpSite.

Op 13 November liet ik een ballonnetje op:
Ook wij hopen dat NavTech en TeleAtlas op ons forum actief worden, net zoals ze dat inmiddels op het duitse forum doen.
Dat laatste heeft overigens wel even geduurd, ook daar hebben ze eerst even de kat uit de boom gekeken. Hopelijk komt die hier snel naar beneden, en krijgen we een soortgelijk tweerichtings verkeer.

Wij zelf kunnen de beide firma's alleen maar aanmoedigen actief deel te nemen, hetgeen we hierbij opnieuw en van harte doen.
Natuurlijk hoopten we dat jullie dit bericht zouden lezen en de hint zouden oppakken. Maar dat dit zó snel zou gebeuren?
Daarom doet het ons veel plezier dat jullie nu al het moment daar gekomen acht om actief te worden op dit Forum.

Laten er we hier met z'n allen een interessant topic van maken. Jullie hebben nu dit initiatief genomen dat naar ik verwacht snel opgepakt zal worden door de forumlezers.
En naar ik hoop doet goed voorbeeld goed volgen :wink: Wie volgt?

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hallo NavTech!

Allereerst welkom bij de NHS. Het is zo makkelijk om vragen te stellen over jullie producten en fouten te melden. Zo kunnen jullie ook zien hoe de klanten denken over de producten (en over jullie site). Is het ook mogelijk om de fouten hier te plaatsen? Dan kunnen ze direct worden doorgegeven aan het veldteam. Misschien is het dan een idee om ze categoriseren per provincie (lijkt me handig, dan kun je zelf ook terugvinden of de fouten reeds via deze site gemeld zijn en worden ze niet dubbel opgestuurd)...

In ieder geval succes en mogen jullie lang met ons zijn :D.

Groetjes,

Toho_NL.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo NavTech NHS Team,

Jullie zijn nu zo'n 3 weken op deze site, en hebben inmiddels al een productie gehaald van 42 bijdragen, en wat voor...

In m'n eerste reactie sprak ik de hoop uit dat het een interessant topic zou worden, en ik denk dat we met z'n allen kunnen zeggen: blij dat jullie toegehapt hebben. We zijn er een stuk wijzer geworden.

Wat ons als forummers betreft, houen zo, we zullen jullie blijven bestoken met opmerkingen over wegsituaties en vragen hoe dat nou zit met de applicatie van de Data Base.
En hopelijk zien jullie dit ook zo, en snijdt het mes aan twee kanten :wink:

Ik schrijf deze bijdrage nu, er vanuit gaand dat jullie de komende 10 dagen ook even rust nemen.
Daarom nu: Plezierige feestdagen, en alvast een goed 2004 toegewenst.

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Lege SD kaart voor Navteq download
    door lynn » 19 aug 2014 16:19 » in Lancia
    Reacties: 1
    Weergaves: 2525
  • Peugeot 406 2003 gekocht,met navigatie.zoek cdrom voor navigatie
    door 406rijder » 28 feb 2015 21:21 » in Peugeot
    Reacties: 2
    Weergaves: 1293
  • VW navigatie update 2017/2018 navigatie systeem loopt vanst
    door Peterdekoning » 07 okt 2018 18:13 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 1070
  • Navigatie
    door rowenjawil » 17 okt 2016 18:10 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 672
  • Navigatie E61
    door Anthon3 » 09 sep 2014 11:11 » in BMW
    Reacties: 0
    Weergaves: 717
  • RT4 navigatie Peugeot 407
    door mijnpeugeot » 16 sep 2015 15:10 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 1027
  • Hoe RTI Navigatie te demonteren
    door Devoetjes » 28 nov 2015 14:37 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 727

Terug naar “Navteq”