IJsselstein - N210 - Provinciale weg

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

IJsselstein - N210 - Provinciale weg

Bericht door Han »

Hallo beste Dames en Heren van NavTech.

Ik ben vandaag op een aantal fouten in de database gestuit.
Ik gebruik de VDO MS5000 met een VDO CD van 2003-02 met dw navtech kaart gegevens.

Op het plaatje kan je ter hoogte van de vlag niet meeer rijden.
Je moet nu via de Rotonde.

Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Han en NavTech Team,

De door jou aangeduide veranderde situatie maakt deel uit van een veel groter geheel van wijzigingen.
Vanaf de door jou op de kaart aangegeven rotonde gaat sinds oktober de weg verder naar het zuiden, en buigt dan naar het westen, richting Benschop. Die weg loopt dan ten zuiden van de nieuwe wijk "Zenderpark", inderdaad die wijk waar nog al wat over te doen geweest is omdat veel nieuwe bewoners last hadden met plotseling afgaande alarmen of zomaar vanzelf opstartende magnetrons.

Op mijn VDO-NT kaart 2003/1 staat die weg uiteraard nog niet, en ik ben benieuwd of 'ie al op de 2003/2 staat.

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Han en NavTech Team,

Vanmorgen ben ik, met de laatste VDO NT 2003/02 in m'n MS 5000 die nieuwe weg gereden.
Daarbij bleek dat het eerste stuk van de "Weg der Verenigde Naties" vanaf de genoemde rotonde tot aan de rotonde/afslag IJsselstein-Zuid nog in het geheel niet voorkomt op de CD.
Vanaf die tweede rotonde staat de weg er wel op naar IJsselstein-West en Benschop.

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

IJsselstein - N210 Weg der Verenigde Naties

Bericht door NAVTEQ »

Hallo,

Wanneer een NavTech veldverkenningsteam karteringen doet op een locatie zoals de N210 wordt er natuurlijk een aantekening gemaakt wanneer het duidelijk is dat de bouwwerken nog niet zijn afgesloten. Die aantekening is meestal een voorstel voor een nieuwe veldverkenningsdatum. Als je zoveel veldverkenningen doet als de NavTech mensen krijg je een goed gevoel over de snelheid waarmee zulke bouwwerken worden opgeleverd.

In dit geval is tijdens een veldverkenning herfst 2002 de basis gelegd voor de nieuwe rotonde (die toen nog niet open was). In februari dit jaar heeft een vervolg bezoek plaatsgevonden, waarbij toen de rotonde is geactivieerd en de oude route is verlegd. In Mei was het laatste bezoek om de situatie compleet te maken.

fijne dagen! het NavTech NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”