Hoofdweg in Slochteren

(voorheen NavTech)
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Hoofdweg in Slochteren

Bericht door ritselaar »

Was vrijdag onderweg naar Slochteren naar de Hoofdweg.

Ik vul in: Slochteren vervolgens de straat (er zijn meerdere keuzes voor Hoofdweg, maar kies de eerste zonder toevoeging van een dwarsstraat) vervolgens het huisnummer.

Wat blijkt: ik kom uit in Kolham op de Hoofdweg.

Da's dus niet goed.

Probeer dan Slochteren, kies Hoofdweg. Blader door de diverse Hoofdweg heen, kies dan uiteindelijk voor Hoofdweg - Slochteren, maar ook dan zei systeem dat ik er al was (Ofwel weer in Kolham.

Probeer vervolgens met VDO Navteq mbv postcode: 9621 (=Slochteren) de Hoofdweg te vinden, maar systeem zegt direct dat ik de bestemming heb bereikt. (dus weer in Kolham).

Goed, dan maar met de billen bloot en bezoekadres gebeld, hoe ik daar moest komen. :evil: :evil:

Vanuit Kolham rij je door Froombosch naar Slochteren. De nummering gaat omhoog , vervolgens weer terug. Dan wordt het in Slochteren nog leuker. Aan einde van de Hoofdweg ga je linksaf en kruis je de Provincialeweg S8 en ga je rechtsaf de (jawel...) de Hoofdweg weer op. Daar begint de Hoofweg weer opnieuw omhoog te nummeren.

Kortom iemand enig idee hoe je als onbekende op de juiste Hoofweg moet komen of ervaring met dit soort problemen?



Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hoi Frits,

Ik heb hetzelfde probleem meegemaakt in Almelo. Als ik daar als bestemming Ootmarsumsestraat 335 ingeef, kan ik kiezen uit 2 keer Almelo en 1 keer Maria Parochie. Welke ik ook kies, ik kom altijd uit in Maria Parochie. Ik heb dit laatst naar Navteq opgestuurd via hun site en het is dus nog even afwachten geblazen...

Als ik dit adres in Route 66 2005 ingeef, krijg ik ook de 3 keuzes. Kijkende naar waar die wegen liggen, gaat het bij de weg in Maria Parochie inderdaad om de weg in die bebouwde kom. De twee, die in Almelo ligt, zou inderdaad binnen de bebouwde kom van Almelo liggen (maar het navigatiesysteem in de auto stuurt me toch naar Maria Parochie) en de derde ligt tussen de bebouwde kom van Almelo en Maria Parochie in. Ook als ik die selecteer (met huisnummer) kom ik in Maria Parochie uit. Sta ik echter voor de deur van de werkelijke bestemming, in Almelo dus, dan zegt het systeem dat ik de bestemming bereikt heb.

Ik snap er ook niets van. Het is dus een zelfde soort probleem, alleen dan in een andere plaats. Misschien dat Navteq er meer over kan zeggen...?

Groetjes,

Toho_NL.

P.s. lekker lullig als je moet opbellen hoe je ergens moet komen als je een "state-of-the-art" navigatiesysteem hebt ;).
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Als je op Maporama kijkt en je geeft de Hoofdweg in als bestemming kom je keurig netjes in Slochteren uit (na het selecteren van het juiste postcodegebied). Echter, als je naar het plaatsje Kolham scrolt vanuit die kaart, dan zie je boven de plaatsnaam Kolham ook Slochteren staan. Misschien dat hier het probleem zit? Wellicht dat er iets dubbel in de database staat ofzo?

Weet jij misschien of Kolham binnen de gemeente Slochteren valt? Misschien dat hier een oorzaak van het probleem zit? Ik weet dat het niet zo hoort te zijn, maar je weet nooit.

Groetjes,

Toho_NL.

P.s. je kunt hetzelfde effect zien als je als bestemming op Maporama de Hoofdweg in Kolham neemt. Dan zie je daar ook Slochteren staan...
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Kolham en Froombosch (maar ook Harkstede) liggen allemaal in de gemeente Slochteren.

Toho,

Mocht je in de auto zitten en je kiest eerst voor Slochteren en dan de Hoodweg, dan zijn er nog meer te vinden. Na Hoofdweg staat dan de plaats. Ik weet in ieder geval dat ik Harkstede ook nog had zien staan.

Jouw constatering op maporama.com had ik ook al gezien, wanneer ik de Hoofdweg volgde in andere plaatsen. Steeds stond er ook Slochteren in beeld.

Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Kreeg laatst reactie van Navteq:

-- The database has been checked for naming, addressing and coding. The database was found to be correct; "Ootmarsumsestraat, 335" is present within Almelo and can be found between "Verzetslaan" and "Derk Smoeslaan". Mentioned problem can't be reproduced. --

Ik heb hierop gereageerd door te verzoeken het probleem in de auto te willen testen. Op de computer klopt het namelijk wel (in Route 66). Of het dus aan de database ligt weet ik niet. Het kan namelijk ook aan de software van VDO Dayton liggen. Zou iemand met een MS5400 of een MS5500 (met een recente CD / DVD eens de volgende bestemming willen ingeven en dat een foto maken van de eindbestemming (dan kan ik misschien zien of het aan de software ligt van mijn "oude" Carin): Plaats: Almelo. Straatnaam: Ootmarsumsestraat. Huisnummer: 335).

Alvast bedankt voor de foto (als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om een foto te maken) en nu maar hopen dat het probleem toch verholpen kan worden.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Frits en ToHo,

Jullie beider probleemgevallen maar even in m'n 5500 uitgeprobeerd, zowel met de Navteq als de TA DVD 2004/02.
De resultaten zijn als volgt:

-Slochteren:
Als je de Hoofdweg opgeeft ontstaat er een lijst met 11 namen. De eerste Hoofdweg heeft geen toevoeging en als je die kiest blijk je in Tjuchem uit te komen, met beide DVD's.
De overige achtervoegsels zijn: Froombosch, Harkstede, Hellum, Kolham, Scharner, Schildwolde, Siddeburen, Slochteren, Steendam en Tjuchem. Hopelijk allemaal goed gespeld, ik heb de namen in de haast op een stukje papier gekrabbeld :wink:
Kies je Hoofdweg-Slochteren dan kom je met beide DVD's uit in Slochteren, op de weg naar Schildwolde parallel aan de N 387, bij het kruispunt met de Kloosterlaan en het Kloosterpad.
Zo te zien is dit dus correct.

-Almelo:
Bij de Navteq DVD is er een keuze uit 3 x Ootmarsumsestraat, resp. zonder toevoeging, met Almelo en tenslotte met Maria Parochie.
Bij beide eersten kun je vervolgens 335 als huisnummer kiezen en kom je uit op de kruising met de Verzetslaan.
Met de derde optie is het nummer 335 niet te kiezen, het dichtsbijzijnde is 497 en dat komt inderdaad in Maria Parochie uit.
De TA DVD heeft geen selectie mogelijkheid en bij 335 kom je op dezelfde plek uit als met de Navteq DVD.
Ik denk dus dat de reactie van Navteq hier juist is, ergens gaat er iets niet goed in ToHo's systeem.

Hopelijk heb ik jullie een beetje "op weg geholpen". Nu nog zorgen dat jullie er ook kómen, misschien toch ook maar 's een 5500 overwegen :?: :idea: :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

JW,

Dank je wel voor je antwoord! Het zit hem dus blijkbaar ergens in de software (van de Carin). Inderdaad maar weer eens een MS5500 overwegen ;) (wil hem wel, maar is zo duur).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Vandaag weer zo'n zelfde probleem gevonden in Apeldoorn (op de Europaweg). Ik weet alleen ff het huisnummer niet meer wat in ingaf, maar dat zal ik nog eens nazoeken. Kreeg weer drie keuzes en alle drie leiden me verkeerd...

Toch wel balen hoor dat dit zo gaat. Denk toch, aan JW's reactie te zien, dat het hem in de software van de Carin zit. Dat neemt echter niet weg dat het vervelend is.

Groetjes,

Toho_NL.

P.s. het huisnummer zal ik z.s.m. toevoegen (voor Navteq om het te kunnen onderzoeken en voor de forumleden om eventueel (als ze dat willen) het zelf te kunnen testen).
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik weet het adres inmiddels. Het was Europaweg 170 in Apeldoorn (adres hoort bij de Halfords Superstore).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Toho_NL schreef:Ik weet het adres inmiddels. Het was Europaweg 170 in Apeldoorn (adres hoort bij de Halfords Superstore).

Groetjes,

Toho_NL.
Ik vond in mijn systeem ook drie maal de Europaweg in Apeldoorn.

De eerste had geen toevoeging, de tweede met toevoeging Apeldoorn. Beiden brengen me dan met nummer 170 op het industriegebied Brouwersmolen, op de hoek met de Dijkgraaf of zoiets.

De derde heeft de toevoeging Ugghelen, en dat is een heel andere plek.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

JW schreef:
Toho_NL schreef:Ik weet het adres inmiddels. Het was Europaweg 170 in Apeldoorn (adres hoort bij de Halfords Superstore).

Groetjes,

Toho_NL.
Ik vond in mijn systeem ook drie maal de Europaweg in Apeldoorn.

De eerste had geen toevoeging, de tweede met toevoeging Apeldoorn. Beiden brengen me dan met nummer 170 op het industriegebied Brouwersmolen, op de hoek met de Dijkgraaf of zoiets.

De derde heeft de toevoeging Ugghelen, en dat is een heel andere plek.

Groet,
JW
Even niks meer gehoord, dus ik neem aan dat ToHo hierdoor zó verbluft is dat 'ie nog niet weet wat 'ie nou moet doen :oops: Of zit ik er helemaal naast :?:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hoi JW,

Ik heb inmiddels weer zo'n situatie meegemaakt (van die 3 keuzemogelijkheden). Deze keer was het in Stein. Ik weet niet meer precies wat ik ingegeven had (kan dit wel nazoeken als iemand geïnteresseerd is). Ook hier weer 3 keuzes en welke ik ook pakte, ik kwam telkens verkeerd uit... Kortom: goed balen!

Groetjes,

Toho_NL.

P.s. ik heb de bestemming toch weten te bereiken door het ouderwetse stratenboek er maar bij te pakken :oops:.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Maarre, was die bestemming zoals ik 'm gevonden had met de 5500 nou wel goed?

En kom maar met meer van dit soort gevallen, dan krijgen we een beetje inzicht in het geheel. Als het me dan uitkomt kijk ik wel even.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Jouw bestemmingslocatie was inderdaad wel goed. Het ziet er dus steeds meer naar uit dat het aan de software ligt en niet aan de database. Ik zal de oude CD eens meenemen om te kijken of deze dezelfde problemen geeft. Ik laat het jullie weten. Ik zal ook de bestemming in Stein eens opzoeken. Jullie horen nog van me.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Als ik het me goed kan herinneren was het de Kruisstraat 62 in Stein. Ik kreeg er 2 in Stein en 1 in Urmond, dacht ik. Welke ik ook na, hij stuurde me telkens weer naar Urmond.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Was vanmiddag vrij en moest zojuist nog wat boodschappen doen, dus ook maar even de mijne gecheckt.

Het is vast Kruisstraat :-)

Ik tik in mijn Navteq herfst/winter 2004 in (Ik ging uit van 68, maar zie dat jij 62 gebruikte.):

Stein, dan 3x Kruisstraat

1. Kruisstraat
2. Kruisstraat, Stein
3. Kruisstraat, Urmond

Kruisstraat en Kruisstraat Stein wijzen me beiden naar dezelfde plek.
Laatste straten in Stein zijn:
De Halsstraat
Kapelaan Berixstraat
-> Kruisstraat

Kruistraat, Urmond levert me als laatste straten op
Nieuwe Postbaan
Graetheidelaan
-> Kruisstraat

Zie wel dat in de Urmondse Kruisstraat mijn VDO 68 heeft veranderd in 2 (??), dus 68 zal er wel niet zijn.

Maporama geeft op Kruisstraat Stein er twee:
Stein (6129) -> dit is volgens de routeplanner Kruisstraat, Urmond
Stein (6171) -> dit is volgens de routeplanner Kruisstraat, Stein

ANWB-routeplanner levert ook tweemaal kruisstraat op, zijnde in Stein danwel Urmond

Ofwel mijn VDO MS4200 komt met de navteq data wel goed uit. Je moet dus alleen weten of je in Stein danwel Urmond had moeten zijn.


Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hoi Frits,

Je hebt inderdaad gelijk. Het was de Kruisstraat. Als ik dit ingeef (eerst de plaats in de Carin 440 en dan de straatnaam met nummer) krijg ik een scherm met 3 mogelijkheden, t.w. 2x Stein en 1x Urmond. Welke ik ook kies, hij stuurt me altijd naar Urmond toe! Ik snap hier helemaal niets van. Nummer 62 is er niet eens in Urmond. Hoe kan hij me daar dan heen sturen?? Ik zal het eens proberen met een oudere CD. Eens kijken of dit het probleem oplost (moet die CD wel ff gaan lenen).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Het probleem in Maria Parochie en Almelo zou opgelost moeten zijn. Ik heb een berichtje van Navteq gekregen (via hun site) waarin ze aangaven dat de grens van de plaatsen dusdanig is aangepast (een klein beetje verlegd) dat je niet zoveel keuzes krijgt. Ben benieuwd of het op de 2005-2 DVD verholpen is...

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Weet je of dit probleem nog steeds bestaat met de nieuwe CD's / DVD's?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Weet je of dit probleem nog steeds bestaat met de nieuwe CD's / DVD's?
Over welk probleem heb je het hier Tom?
In dit topic is nl de helft van nederland al aan bod geweest
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Het ging mij om het probleem met de Hoofdweg in Slochteren. JW gaf al aan dat het waarschijnlijk ok was, maar wil dit even zeker weten. De problemen die ik zelf gemeld heb zijn op de MS5500 niet (meer) aanwezig.

Groeten,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Hoe diep moet een mens gezonken zijn dat hij naar Slochteren wil?

Als je op dit moment in Maporama de Hoofdweg in Slochteren zoekt dan komt hij in een loop terecht.
je hebt dan de keuze uit 2 keer Hoofdweg, Slochteren
In Mappy krijg je zelfs de keuze uit postcoe 9611 en dat is Sappemeer, wel in Groningen maar niet in Slochteren.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Ik ben vandaag weer terug in NL na twee weken CH,FR en I.
Zal dan ook de digitale camera leeglurken met wat tmc-info foto's.

Dan naar Slochteren....
En ja, wat je daar moet, vroeg ik me ook af toen mijn collega daar een huis had gekocht......
Maar goed, zijn meisje kon hier in de regio Arnhem niet echt aarden en wou weer terug.
Inmiddels is de collega ex-collega en heeft daar een baan gevonden.
Morgen geef ik de update inzake waar ik nu terecht kom op de hoofdweg.

Die loop van Gerrit onstaat mogelijk door deze rare straat, deze nummert in Slochteren namelijk af, en na 2(danwel 1) verwacht je einde straat, maar helaas de straat begint dan gewoon weer omhoog te nummeren.
Ook loopt deze straat door vele dorpen en gaat dan ook omhoog en/of weer naar beneden (qua nummering), want de grond gaat daar alleen maar naar beneden :-)

Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

wel, zojuist even check gedaan.

Kies je Slochteren en dan Hoofdweg (uit de lijst kies ik dan hoofdweg zonder plaats erachter) dan kom ik weer in Froombosch.

Kies ik Slochteren en dan Hoofdweg met als plaats Slochteren dan kom ik goed in Slochteren terecht.

Kies ik postcode 9621 en dan Hoofdweg dan kom ik ook goed uit.

Kortom met Navteq dvd C-IQ 2006/07 is het goed.

Als we in dit topic niet nog eens de rest van Nederland behandelen, doe ik het op slot.

Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”