Heumen/Malden/Overasselt/Nederasselt

(voorheen NavTech)
Robert1958
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 jul 2004 11:06

Heumen/Malden/Overasselt/Nederasselt

Bericht door Robert1958 »

Sinds ik naar Nederasselt ben verhuisd kon ik mijn nieuwe thuisadres niet meer als bestemming programmeren, hoewel het een grote doorgaande weg met een N-nummer betreft!! :( (Becker TP-HS met SW Navteq 1.01)
Uiteindelijk bleek dat een groot deel van de straten (maar merkwaardig genoeg niet alle straten) in de dorpen Malden, Overasselt en Nederasselt in de SW onder Heumen staan. De dorpen Heumen, Malden, Nederasselt en Overasselt vormen weliswaar samen de gemeente Heumen, maar plaatselijk zijn de dorpen eigenlijk alleen bekend onder de naam van het dorp en niet allen als Heumen.

Ik weet niet of eea in SW 3.0 al is gecorrigeerd omdat ik 1.01 gebruik (pas plm 1 jaar geleden nieuw aangeschaft :? !)

mvrgr

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Zou je enkele straten kunnen noemen? Dan kunnen we misschien helpen door te kijken hoe het bij ons op onze CD's / DVD's staat :).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Robert1958
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 jul 2004 11:06

Bericht door Robert1958 »

Rijksweg, JJ Ludenlaan, Broekkant, Hatertseweg, MALDEN
Schoonenburgseweg, Hoogstraat, Kasteelsestraat, Prins Willem Alexanderstraat, OVERASSELT
Broekstraat, Eindsestraat, Hollestraat, NEDERASSELT

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik kan deze straten wel gewoon onder de besbetreffende plaatsen vinden (op een Philips Carin systeem)... Als ik Malden selecteer kan ik bijvoorbeeld de Rijksweg gewoon selecteren. Het is dus vreemd dat dit bij jou niet lukt.. Misschien moet je anders even een berichtje plaatsen in het Becker gedeelte van dit forum om te vragen of anderen (die hetzelfde apparaat hebben) het even voor je kunnen opzoeken op het met V3.0 is verholpen.

Groetjes,

Toho_NL.

P.s. ik heb ook even op Maporama gekeken en daar zijn de straten ook gewoon onder de echte plaatsnaam te vinden. Je zier er (in de omgeving) echter ook de naam van de gemeente staan dus misschien dat dit jouw probleem veroorzaakt?
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”