Groessen Achtergaardsestraat

(voorheen NavTech)
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Groessen Achtergaardsestraat

Bericht door ritselaar »

Rijdend door Groessen kom ik een foutieve straatbenaming tegen, die ik ook al op maporama.com had zien staan.
Navteq herfst/winter 2004 gebruik ik.

In Groessen op de T-splitsing: Dorpstraat-Heiliglandsestraat-Achtergaardsestraat geeft systeem aan dat de Achtergaardestraat daar de Leuvensestraat heet.

Het gaat dus om het stuk vanuit Groessen naar de Groessenseweg. Volgens Navteq heet eerste deel dus Leuvensestraat. Niet geheel duidelijk met de MS4200 of straat nog even Achtergaardsestraat heet, of dat de Leuvensestraat direct overgaat in de Groessenseweg.

Op de lantaarnpalen en de gemeentelijke plattegronden staat echter duidelijk Achtergaardsestraat. Mogelijk is vergissing onstaan omdat op de Kerkakkers een wit bordje met zwarte letters hangt, wat lijkt op een straatnaambordje. Daar staat op om een paar honder meter door te rijden op de Achtergaardsestraat om de Leuvensestraat te benaderen. Daarvoor moet je dan een kruispunt verder rechtsaf de Kerkakkers in.

Graag een keer benaming checken. Veranderde wegen ivm Betuweroute staan er wel allemaal op,daar ben ik wel blij mee. :-)

Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Zie dat dit inmiddels ook is aangepast op de nieuwe Maporama.com


Deze kan ook gesloten worden.

Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”