Frankrijk --> eind 2004 99,9% dekking?

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Frankrijk --> eind 2004 99,9% dekking?

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq NHS-team,

Ik heb volgens mij een keertje op jullie site (zal wel zo rond begin 2003 geweest zijn denk ik) gelezen dat het de bedoeling was om eind 2004 Frankrijk compleet afgedekt te hebben. Dan heb ik het dus over het hoogste detail. Kunnen jullie misschien vertellen of dit nog steeds de planning is of dat dit eerder danwel later wordt? Ik ben namelijk zeer benieuwd wanneer dit land compleet gedigitaliseerd is (ik moet zeggen dat ik vind dat jullie al een heel eind zijn. Ik heb al heel wat vooruitgang meegemaakt gedurende enkele CD's :)).

Groetjes en alvast bedankt,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ericc B
Junior Member
Junior Member
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 jun 2004 17:18

Bericht door Ericc B »

Ben van het weekend met mijn nieuwe Pioneer Avic-800 op pad geweest naar de Champagnestreek in Frankrijk. Wat mij opviel is dat het plaatsje Vertus aldaar werd herkend, maar het adres van het hotel (dat er al jaaaaren staat :) ) niet, sterker nog het systeem kende vooraf geen enkele straat in Vertus.

Eenmaal daar werden er echter wel ineens straten herkend. Alleen nog lang niet alle en met name de rotondes stonden er in ongeveer de helft van de gevallen niet op. Ik begrijp uit dit topic dat Frankrijk nog "under development is"?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Bericht door Han »

Ericc B schreef:Ben van het weekend met mijn nieuwe Pioneer Avic-800.......
Eenmaal daar werden er echter wel ineens straten herkend. Alleen nog lang niet alle en met name de rotondes stonden er in ongeveer de helft van de gevallen niet op. Ik begrijp uit dit topic dat Frankrijk nog "under development is"?
Volgens mij maakt pioneer gebruik van TeleAtlas of maakt jou systeem gebruik van Navteq ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Volledige dekking Frankrijk én Italië, eind 2004

Bericht door NAVTEQ »

Allen,

Sinds begin 2003 werkt NAVTEQ aan de volledige dekking van Frankrijk én Italië voor de producten die zich baseren op de laatste databank registratie van 2004. Om het volledige stratennetwerk van beide landen te karteren hebben we op dit moment 100 NAVTEQ veldverkenners in Frankrijk aan het rijden (dag in dag uit) en tegelijkertijd rijden er 80 NAVTEQ veldverkenners in Italië rond. En hier komt het waardevolle van het NAVTEQ-systeem boven tafel. Omdat wij zoveel waarde hechten aan één wereldwijde product specificatie, in combinatie met lokale kennis gebundeld in een netwerk van meer dan honderd lokale veldkantoren, waar in totaal meer dan 500 getrainde veldverkenners dagelijks onze databank actueel houden, daarom kunnen wij voor projecten als volledige dekking Frankrijk, en Italië veldverkenners uit alle delen van de wereld naar die landen brengen om te helpen bij de kartering. En men begrijpt dat er genoeg vrijwilligers zijn om in deze tijd van het jaar een maand karteringen te doen in de mooiste streken van Frankrijk en Italië. Kortom er zijn een aantal prachtige producten in de maak!

met vriendelijke groeten, het NAVTEQ NHS team.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Bericht door Han »

Ik ben bijna jaloers op zo'n job, lekker een beetje door italie rijden. 8)
Mocht je nog eens iemand nodig hebben voor hawaii mag je me altijd bellen. :lol:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ericc B
Junior Member
Junior Member
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 jun 2004 17:18

Bericht door Ericc B »

Han schreef:Volgens mij maakt pioneer gebruik van TeleAtlas of maakt jou systeem gebruik van Navteq ?
De Pioneer Avic-X1 gebruikt TeleAtlas, maar alle andere Pioneer systemen (Avic-8DVD, Avic-8DVD II, Avic-9DVD, Avic-9DVD II, Avic-800DVD, Avic-900DVD en alle oudere CD systemen) werken met NavTeq

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
checkin
Senior Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:05

Bericht door checkin »

Han schreef:Ik ben bijna jaloers op zo'n job, lekker een beetje door italie rijden. 8)
Mocht je nog eens iemand nodig hebben voor hawaii mag je me altijd bellen. :lol:
Dat mag voor mij al in Frankrijk :D
[color=green][b]VDO MS5500 - Europa Navteq- TMC module 5010/01-VT - MA1410 - MC5400 - RST5400 - DV6100 - 2e+3e MM5000 achter - Hirschmann CarTV gen.2[/b][/color]

[size=84][color=red][b]MS5700-Europa Navteq-VDO PC5200 PT/40-VDO PN4000[/b][/color][/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Hawaii

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Han,

Hawaii is recentelijk 100% gecheckt in het veld (vrijwilligers genoeg!), de updates worden verzorgd door een groep lokale medewerkers, dus jammer maar helaas!
Hoewel, voordat je daar (met je eigen auto?) op vakantie gaat moest je maar snel even bij de NAVTEQ shop langs gaan om het Hawaii product te bestellen! Wij zien graag jouw veld observaties hier op het forum terug!
Misschien handiger is het om op Hawaii, net als vele andere US lokaties, een auto te huren. Bij vrijwel alle autoverhuurbedrijven zijn auto's met navigatie verkrijgbaar. In de VS is dat dé manier waarop mensen met navigatie in aanraking komen.

Aloha, het NAVTEQ NHS team.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Bericht door Han »

off topic mode on.
Tsja, is wel jammer toen ik daar mocht rondtuffen in een ford mustang 5.0 was er nog geen navigatie.
Ik had wel last van een rood voorhoofd, verbrande neus en oren maar dat kwam natuurlijk door dat het petje wegwaaide en dat kwam omdat ik niet zo veel kwijt wou voor een huurauto, het dak was namelijk nog niet klaar (we blijven tenslotte toch op de kleintjes letten). 8)
Off topic mode off.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • TOM XL en navigatie in Frankrijk
    door MPU » 22 jun 2014 12:18 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 613
  • ONE XL geen flitsers voor frankrijk
    door MPU » 22 jun 2014 11:52 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 496
  • saab 9-3 2004
    door leonsaab » 21 mei 2016 10:18 » in Saab
    Reacties: 1
    Weergaves: 1405
  • Nissan Primera 2004 met navigatie
    door Jacques28 » 10 apr 2016 20:13 » in Toyota en Lexus
    Reacties: 2
    Weergaves: 1304
  • Geen GPS ontvangst Laguna 2004
    door kevpau » 15 jun 2015 00:51 » in Renault
    Reacties: 1
    Weergaves: 934
  • subaru outback 2004 navigatie
    door THE WRAITH » 16 apr 2015 17:52 » in Subaru
    Reacties: 4
    Weergaves: 820
  • advies gevraagd: 2 din Nav voor Alfa GT 2004
    door Alfistzmeer » 21 dec 2016 08:54 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 1
    Weergaves: 540

Terug naar “Navteq”