Fouten in Navtech Bergschenhoek/ Zuid Holland

(voorheen NavTech)
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Fouten in Navtech Bergschenhoek/ Zuid Holland

Bericht door Fantom »

Ik vraag me eigelijk af of dit de goede plaats is om fouten in de kaart software te melden maar goed ik doe een poging omdat eerste meldingen rechtstreeks naar NAVTECH niet hebben geholpen laat staan dat er gereageerd werd.

Bergschenhoek/ Zuid Holland klopt geen snars van. Zo dat is er uit. Dat is trouwens al vanaf 2001.
In de Varenbuurt wordt je een tuin ingestuurd en daarna een sloot in. Niet echt handig lijkt me.
Balngrijke kruising in het centrum wordt niet aangegeven tijdens het navigeren. Rechtsaf is rechtdoor tijdens navigeren. Dit is trouwens de julianalaan.
En zo zijn er nog veel meer onhebbelijkheden in de kaart in deze omgeving.

Jullie begrijpen ik woon in Bergschenhoek. Dus frustratie alom elk keer als ik met navigeren begin vanuit huis. :evil:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Riekus
Senior Member
Berichten: 299
Lid geworden op: 02 feb 2004 09:19

Bericht door Riekus »

Fantom,

Begrijp jouw frustratie maar met zo'n posting los je dat niet op.

Fouten/gewenste aanpassingen/tips kun je erg goed kwijt op de site van NAVTEQ:
http://update.navtech.com/dutch_df.asp? ... +verzenden

mijn ervaring is dat je dan erg snel een reactie krijgt.

Wel is het noodzakelijk dat je duidelijk en gedetailleerd uitlegt wat de situatie is en hoe die zou moeten zijn. daarbij is ook het versienummer kaarten, nav. systeem, SW e.d. van belang.

Groet,
Riekus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Je kunt ook de fouten gedetailleerd beschreven op dit forum plaatsen. Navteq zit hier namelijk ook en je krijgt ook altijd reactie. Het hoeft dus niet perse via hun site, maar het kan ook hier.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Bericht door wmp »

:arrow: Heb even de titel aangepast, zodat gelijk duidelijk is waar deze fouten betrekking op hebben, maakt het terugvinden later ook wat makkelijker indien andere gebruikers hetzelfde willen melden.

Verder, op dit forum kunnen prima fouten worden vermeld en vragen worden gesteld, voordeel van deze is dat er wat meer interactie mogelijk is.
De keuze om dit forum te gebruiken danwel de officiele Navteq site is een persoonlijke.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Riekus
Senior Member
Berichten: 299
Lid geworden op: 02 feb 2004 09:19

Bericht door Riekus »

Volkomen eens met de opmerkingen dat Navteq ook de opmerkingen vanaf het forum goed oppakt. Mijn referte aan de originele posting was dan ook niet bedoeld om te zeggen dat het forum niet werkt maar dat de manier waarop de posting geformuleerd was - en het moment waarop - (klaarblijkelijk met een enorm stuk frustratie) in ieder geval geen oplossing en antwoord oplevert...

Groet,
Riekus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

Okee sorry dat ik even mijn ongenoegen heb geuit.
Ik had deze problemen in 2001 al gemeld bij navtech met de mededeling dat ik ook de coordinaten nog wilde geven als dat nodig was. Hier is dus nooit op gereageerd en tot de dag van vandaag niet aangepast op de kaarten.

Dat wilde ik even kwijt. Maar goed ik ben weer bekomen van mijn tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering en heb een aantal berichten naar navteq gestuurd naar aanleiding van de link van Riekus (waarvoor mijn dank)

Ik hoop dat de gemelde problemen opgelost worden.

Greez,
Fantom
---------------------------------
Sound is the art of noise
MS5400-XL & MT5010

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hallo Fantom,

Heb je al iets gehoord? Zo ja, kan dit topic dan gesloten worden?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

Wat mij betreft mag dit topic dicht.
Ik heb de problemen met de weggeometrie vermeld in een ander topic.

viewtopic.php?t=2009&sid=1b6baf4058bfad ... 72a911ea2c

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • mijn auto tomtom maakt veel fouten
    door 123 » 20 jul 2020 22:10 » in Peugeot
    Reacties: 0
    Weergaves: 461
  • Tomtom GO 6100 World gebruikt kaart waarin nog veel fouten zitten, specifiek de huisnummers
    door Beckermanneke » 10 sep 2015 17:10 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 718

Terug naar “Navteq”