Enschede, Auke Vleerstraat

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
trennen
Junior Member
Junior Member
Berichten: 41
Lid geworden op: 18 nov 2003 23:44

Enschede, Auke Vleerstraat

Bericht door trennen »

Hallo Navteq,

In Enschede, op de kruising van de Auke Vleerstraat met de Windmolenweg en de Hendrik ter Kuilenweg heeft mijn systeem, MS3200 C-IQ met Navteq 2004, telkens problemen.

Onlangs had ik een route waarbij ik van de Windmolenweg kwam en linksaf de Auke Vleerstraat in moest. Het systeem wilde me op de kruising tussen beide wegen rechtdoor sturen en een eind verder laten keren terwijl ik op de kruising gewoon links af moest de Auke Vleerstraat in.

Bij een andere route reed ik op de Auke Vleerstraat en moest de Westerval op richting A35. Voor de kruising met de Windmolenweg begon het systeem aan te geven dat ik rechtdoor zou moeten en een eind verder zou moeten keren. In werkelijkheid moet je daar gelijk na de kruising met de Windmolen rechts voorsorteren en rechtsaf slaan.

Ook vanaf de kant van de Westerval in de richting van de Auke Vleerstaat (gewoon rechtdoor op de kruising met de Windmolenweg) komt het systeem met een vreemde instructie, hoe die precies luidde weet ik niet meer.

Groeten Toine

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Enschede - Auke Vleerstraat

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Toine,

Aan de door jou aangegeven kruising is vorig jaar zomer door ons de laatste situatie aangepast aan de huidige situatie. Wat betreft de vreemde instructies, dit is naar onze mening in eerste instantie een gevolg van de interpretatie van deze situatie door jouw systeem. We kunnen het systeem wel een beetje helpen door de doorgaande wegen wat vloeiender te maken zodat het systeem minder moeite heeft om de "gewoon rechtdoor" route te herkennen.

hartelijke dank, het Navteq NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”