Eenrichtingsverkeer Nieuwgraaf Duiven

(voorheen NavTech)
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Eenrichtingsverkeer Nieuwgraaf Duiven

Bericht door ritselaar »

Op de nieuwgraaf in Duiven is de weg rondom de MAKRO al geruime tijd eenrichtingsverkeer.

Ben dit nog nooit goed tegengekomen.

Komdende vanaf de Rivierweg (A12) ga je linksaf (direct aan de rechterhand dan de MAC) Je rijdt dan tegen de MAKRO aan, hier mag je alleen maar rechtsaf.


Verder heb ik nog een blauwe streep getroken. Hier ligt een ventweg, die wel tweerichtingsverkeer is. Deze draait met de bocht mee naar rechts om aan te sluiten op bestaande ventweg.

Mijn tekentalent is maar zozo, maar ik hoop dat men het snapt bij Navtech.

Frits
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hier ben ik toen geweest en deze fout is dus als het goed is ook opgelost.. Uiteraard wachten we op een bevestiging van NavTech.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Toho_nl

Ik krijg het idee dat je veldwerk doet/deed voor navtech.
Vanavond moest ik snel nog een hap eten bij de mac, daarbij vielen me nog twee dingen op.

Vanaf de afrit 27, vanaf de a12 komend vanuit utrecht/velperbroekcircuit, maak je een draai van 180 graden. In deze bocht geeft de ms4200 aan de hoofdweg volgen, met een pijl naar rechts en de tekst westervoort. Als de sorteervakken al 30 meter aanwezig zijn, volt de melding pas linksaf de rivierweg op. Ik ben bekend, dus weet waar ik heen moet. Is het echter druk, dan sta je als onbekende in de verkeerde rij. Vooral op zaterdag en dinsdag en woensdag vaak files. Door bezoekers IKEA en de MAKRO (als nieuwe folder uit is).

Verder bij het rijden naar de MacDonald zegt ie op de Nieuwgraaf 2e weg rechts. Dit is 1 inrit te ver. Je staat hiermee op parkeerterrein van Leenbakker, de buurman. Ook qua te rijden meters was het de inrit van Leenbakker. De inrit van de Mac is in ieder geval de eerste rechts, circa 30 meter voor inrit Leenbakker.

Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik werk er soms in de vakanties.. Ik ben ook een keertje bij de Nieuwgraaf in Duiven geweest, omdat dit inderdaad niet klopte (die eenrichtingslus). We zijn toen niet bij de McDonalds geweest dus daar weet ik ook niets van (wel in de buurt, maar geen begeleiding daarheen). We zijn toen ook vanaf Utrecht de snelweg afgegaan (net na de brug). Ik weet echter niet of we daar iets veranderd hebben. Uiteraard kan het NavTech-team hier waarschijnlijk meer over zeggen. FF afwachten dus :).

Met vriendelijke groeten,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Duiven - Nieuwgraaf

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Frits,

Tijdens onze analyse van de databank met behulp van ons interne computersysteem konden we jouw vragen/opmerkingen maar gedeeltelijk beantwoorden. Vooral de beschrijving van de weergave in het MS4200 systeem leverde veel stof tot discussie in het team. Wij denken dat de melding op jouw MS4200 wanneer je afrit 27 afdaalt vooral een gevolg zijn van de daar aanwezige busbaan. Door te wachten met de melding "linksaf" totdat in de voorsorteervakken vermijd het systeem dat iemand meent de busbaan op te moeten rijden. Omdat ik toch in die contreien een afspraak had, heb ik er een bezoek gebracht, om de situatie in ogenschouw te nemen. En ik ben het met je eens dat nu de lengte in de voorsorteervakken die je overhoudt nadat de "linksaf" melding komt nu tijdens drukke dagen uiterst kort is. We zien nog niet een, twee, drie een manier hoe je dit zou kunenn voorkomen.

De McDonalds ligt in onze databank inderdaad op de plek van de Leenbakker. Hoe precies zal binnenkort door een veldteam worden bepaald. Het huidige stelsel van inrit- en uitrit is aan de grens van onze specificaties.
De juiste codering van het westelijke deel van de eenrichtingscarroussel ontbreekt. Evenals de ventweg, die zullen waar nodig worden aangepast. Het oostelijke deel is tijdens de verkenning waar ToHo bij aan boord was al aangepast.

Fijne dagen! Het NavTech NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”