Duiven --> een klein stukje Nieuwgraaf

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Duiven --> een klein stukje Nieuwgraaf

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq,

Als je vanaf de A12 afslag Westervoort neemt en vervolgens de Rivierweg op gaat om naar de Nieuwgraaf te rijden ga je linksaf de Nieuwgraaf in. Aan de rechterkant zit een Mc Donalds (om even aan te geven waar ik zit met mijn verhaal). Als je dan op de T-splitsing komt heb je een klein stukje eenrichtingsweg (totaan de eerste zijstraat linksaf). Het is ook de verplichte rijrichting. Je moet namelijk op die T-splitsing rechtsaf (en het is ook een stukje eenrichting). Na de zijstraat is het weer voor beide richtingen berijdbaar.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Toho_NL


welke cd gebruik je ?

Volgens mij op de Navteq 2004 Spring/Summer gaat het goed.
Op T-splitsing gingen vorige navigatie-series nog wel linksaf, maar de laatste versie gaat goed.

Ik heb geen detailscherm, dus zie niet wat er op de kaart staat, maar ik heb het idee dat het inmiddels gecorrigeerd is.

Had het als eens eerder op dit forum gemeld, heb jij nog op gereageerd :-)
zie ook: viewtopic.php?t=1072

Op Maporama.com staat het volgens mij nog steeds niet helemaal goed, alleen op 1 stuk van de ruit staat geen eenrichtingsweg, daarom tekeningetje bijgevoegd. Tussen 14 en 130 eenrichtingsverkeer, net als tussen 130 en 10

Frits de Laar
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Dat klopt! Dat wat jij zegt is inderdaad zo. Het systeem doet het wel goed als ik van de Rivierweg af kom (ik wordt dan netjes rechtsaf gestuurd), maar de eenrichting voor dat stukje (waar ik dus rechtsaf ga) ontbreekt. Daar waar jij inderdaad het pijltje gezet hebt moet nog een eenrichting komen. Verder klopt dat stukje gewoon. Of er tussen de nummers 130 en 10 ook eenrichting moet staan kan ik me niet meer herinneren (maar jij zult dat wel beter weten dan ik ;)).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Toho_NL schreef:
Of er tussen de nummers 130 en 10 ook eenrichting moet staan kan ik me niet meer herinneren (maar jij zult dat wel beter weten dan ik ).

Ik weet wel zeker dat het eenrichtingsverkeer is.

Alleen ligt er links een rode strook, want de fietsers mogen wel tegen verkeer in :-(

Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Jij weet het waarschijnlijk (weet ik wel zeker) beter dan ik en dat nemen we dan dus maar over :). Er ontbreken dus voor zover we het nu zien twee stukjes eenrichting (de geometrie ligt er wel, alleen de codering (heet dat zo?) is niet geheel correct). Nu maar wachten tot Navteq weer een keer op het forum is (is al weer een tijdje geleden....) zodat ze een reactie kunnen geven.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Volgens mij klopt het inmiddels nu wel in de database. Ik ben er laatst nog een keer geweest (met de MS5500) en toen ging het wel goed. Misschien dat een check op Maporama kan leren of het nu helemaal goed is (zou jij dat eens willen doen?).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Check had jij ook wel kunnen doen, Toho :-)

Ik zie dat het nu goed staat op Maporama

http://www.maporama.com/share/Map.asp?S ... lickMode=1




Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik heb ook e.e.a gecheckt, maar omdat jij daar in de buurt woont zullen onvolkomenheden eerder door jou gezien worden. Vandaar dus mijn berichtje...

In elk geval goed te lezen dat het klopt. Dit topic kan dan ook gesloten worden. Moderator, wil jij dat doen?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Topic is nog nog niet gesloten, dus ik kan nog update toevoegen.

Moest vanavond nog even de gasbom vullen bij een groothandel op de Nieuwgraaf. Dus dacht het nog maar even te checken.

Ook met de dvd c-IQ 2005/01 van Navteq rijdt ie zoals het hoort. Ik mocht niet het hele kleine stukje weg doen om snel richting de Mac te gaan, moest netjes om de Makro heen rijden.


Het is dus echt 100% correct en het topic kan nu wel op slot.

Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Dit topic kan inderdaad dicht, maar de Nieuwgraaf wordt wel weer aangepast. Frits heeft daarvoor een apart topic aangemaakt en we zullen in dat topic dan ook maar de vorderingen volgen. Dit topic kan daarom dus dicht.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”