Driebergen = Voorhout (meerdere fouten)??

(voorheen NavTech)
mvd1968
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 feb 2004 12:30

Driebergen = Voorhout (meerdere fouten)??

Bericht door mvd1968 »

Ik gebruik nu sinds enkele weken een Siemens Opel navigatiesysteem NCDN-2013 met de nieuwe navtech 2004-1 cd voor de benelux. Het valt mij op dat er veel niet logische routes met deze cd worden gemaakt. Weet niet of dat aan de software of aan de hardware ligt.

Voorbeeld:

Plan een route van Driebergen naar Voorhout, Bleihof.

1e: de route gaat nabij het knooppunt Holendrecht niet over de A9 naar de A4, maar over de A10 naar de A4. Buiten het feit dat deze route 1.2 km langer is, is het ook veel drukker omdat je meerdere knooppunten passeert.

2e: de route gaat vervolgens over de A44 en neemt dan de afrit Sassenheim (afrit 3) en gaat via de Prinsenweg naar de Bleihof ipv door te rijden tot de afrit 4 en via de Oosthoutlaan naar de Bleihof te rijden. Deze route is wel 1,5 km langer MAAR je komt minder verkeerslichten en de 30 km zone op de drempels op de Engelselaan niet tegen.

Nog een vreemde route:

Van Sassenheim (westerstraat 1) naar de Bleihof in Voorhout.

De route gaat via een 30 km/u zone en heel veel drempels (zandslootkade) naar de Bleihof. Terwijl de route de teylingerlaan wel iets langer is (500 meter) maar wel veel sneller!

Nu geen foute berekening maar een foute route (paaltjes)

Van de Bleihof naar de Frans Halsstraat in Lisse
Mijn systeem stuurt mij over de Fien de Lamardreef en de Judith Leijsterstraat naar de Frans Halsstraat. Helaas loopt deze route dood op de J.Leijsterstraat nabij de school. De weg houd gewoon op daar en dat is al vele jaren.


Zomaar wat foutjes die ik gevonden heb na enkele weken de navtech cd te hebben uitgeprobeerd.

Mvg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mvd1968
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 feb 2004 12:30

Re: Driebergen = Voorhout (meerdere fouten)??

Bericht door mvd1968 »

mvd1968 schreef:Ik gebruik nu sinds enkele weken een Siemens Opel navigatiesysteem NCDN-2013 met de nieuwe navtech 2004-1 cd voor de benelux. Het valt mij op dat er veel niet logische routes met deze cd worden gemaakt. Weet niet of dat aan de software of aan de hardware ligt.

Voorbeeld:

Plan een route van Driebergen naar Voorhout, Bleihof.

1e: de route gaat nabij het knooppunt Holendrecht niet over de A9 naar de A4, maar over de A10 naar de A4. Buiten het feit dat deze route 1.2 km langer is, is het ook veel drukker omdat je meerdere knooppunten passeert.

2e: de route gaat vervolgens over de A44 en neemt dan de afrit Sassenheim (afrit 3) en gaat via de Prinsenweg naar de Bleihof ipv door te rijden tot de afrit 4 en via de Oosthoutlaan naar de Bleihof te rijden. Deze route is wel 1,5 km langer MAAR je komt minder verkeerslichten en de 30 km zone op de drempels op de Engelselaan niet tegen.

Nog een vreemde route:

Van Sassenheim (westerstraat 1) naar de Bleihof in Voorhout.

De route gaat via een 30 km/u zone en heel veel drempels (zandslootkade) naar de Bleihof. Terwijl de route de teylingerlaan wel iets langer is (500 meter) maar wel veel sneller!

Nu geen foute berekening maar een foute route (paaltjes)

Van de Bleihof naar de Frans Halsstraat in Lisse
Mijn systeem stuurt mij over de Fien de Lamardreef en de Judith Leijsterstraat naar de Frans Halsstraat. Helaas loopt deze route dood op de J.Leijsterstraat nabij de school. De weg houd gewoon op daar en dat is al vele jaren.


Zomaar wat foutjes die ik gevonden heb na enkele weken de navtech cd te hebben uitgeprobeerd.

Mvg
Is er misschien al een reactie van Navteq ??

Bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Bestaat deze fout nog steeds? Het kan namelijk zijn dat deze fout reeds verholpen is... Deze is namelijk al dusdanig oud en er is nog geen reactie geweest van Navteq dus vroeg me af of deze fout nog aanwezig is.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Meerdere kaarten
    door Pryde_31 » 11 sep 2014 21:14 » in V.A.G
    Reacties: 3
    Weergaves: 504
  • Route samenstellen meerdere adressen
    door bramsix » 05 jan 2016 20:39 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 2
    Weergaves: 671
  • mijn auto tomtom maakt veel fouten
    door 123 » 20 jul 2020 22:10 » in Peugeot
    Reacties: 0
    Weergaves: 474
  • Tomtom GO 6100 World gebruikt kaart waarin nog veel fouten zitten, specifiek de huisnummers
    door Beckermanneke » 10 sep 2015 17:10 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 723

Terug naar “Navteq”