Didam: De Braak

(voorheen NavTech)
Rolandvisser
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 jun 2006 21:28

Didam: De Braak

Bericht door Rolandvisser »

ik heb een fout gevonden in de kaartgegevens van Navteq deze fout is in het buiten gebied van Didam het betreft een weg die doorloopt onder een viaduct en daarmee het Hazenpad met de Braak verbind zie tekening verder in de richting van Zevenaar ontbreekt ook een deel van de weg De Braak
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Roland,

Heb je dit geconsteerd aan de hand van je navigatiesysteem of aan de hand van de kaarten op Maporama.com ?


Het plaatje geeft in ieder geval zaken weer, zoals ik die ook wel eens zie als ik wat aan het opzoeken ben bij Maporama. Scroll je wat heen/weer in/iuitzoomen dan kan de weg zo ineens weer doorlopen.

frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Op ons navigatiesysteem loopt de weg ook niet naar onderen toe hoor ;). Als daar dus wel wat ligt dan ontbreekt het inderdaad. Ik heb ook weleens gehad op Maporama dat als je dan beweegt er 'geometrie bij komt'. Meestal doe ik dan een check met Mapquest om te zien hoe het er daar uit ziet (de aanleiding is uiteraard een fout op het navigatiesysteem).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Rolandvisser
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 jun 2006 21:28

Bericht door Rolandvisser »

heb het zowel op maporama en Mapquest en met mijn navigatie systeemn route 66 mobile 7 bekeken en ze geven allemaal het zelfde aan zoals ik al heb vermeld bij mijn fout melding

Falk geeft dit wel goed weer zie www.kaart.nl
groetjes Roland

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Vandaag wat rondgereden en meteen wat zaken van Roeland gecontroleerd aan de hand van de nieuwe Navteq dvd 2006/07.


Ook op deze dvd staat de weg onder de snelweg er niet op. Net zo min als het blauw getekende stuk (doodlopende) weg naar linksonder in het kaartje..

Ik ben deze doodlopende weg niet ingereden. Kijkk ik ook op www.kaart.nl dan kan Naavteq daar wel wat vanaf halen en anders bij een veldrit de boel correct in orde brengen.

Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Ook hier nog even aanvulling van Hazenpad. Rijdend op Hazenpad kun je linksaf de doodlopende weg (volgens het bordje ligt aan dit doodlopende stuk weg nummer 6).

Zojuist nog even Maporama gecheckt. De verbindingweg onder de A12 tussen Hazenpad en De Braak is er nog steeds niet, net zo min als doodlopende weg.

Dit stuk doodlopende weg heb ik even van Google Earth gehaald en blauw ingekleurd tot aan de boerderij. Dit zal nummer 6 wel zijn, daar hier de verharde weg ophoudt en dit het enige huis is aan dit stuk doodlopende weg.


Op de site van kaart.nl staat het wel correct ingetekend, alleen daar het blauwe stuk "De Braak".

Ik neem aan dat men bij Navteq wel de juiste info zal kunnen achterhalen of het nu De Braak of Hazenpad heet.


Frits de Laar
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Bericht door NAVTEQ »

De ontbrekende wegen zijn (in een eerder stadium) toegevoegd aan de NAVTEQ database. De straat heet Hazenpad en huisnummer 6 zit inderdaad aan die straat.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”