Daltonlaan in Utrecht

(voorheen NavTech)
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Daltonlaan in Utrecht

Bericht door ritselaar »

Het kruispunt van de Archimedeslaan en de Daltonlaan in Utrecht ligt volgens mijn Navteq herfst/winter 2004 zo'n 50 meter verder dan in werkelijkheid.

Als ik op Maporama kijk, lijkt het wel correct te zijn.

Waar mijn systeem linksaf wou om de Daltonlaan in te rijden, daar zit nog wel een hek, mogelijk was dit vroeger de inrit naar het gebouwencomplex van ondermeer Cap Gemini en een aantal sportbonden (huisnummer 400).
Op Mapormas lijkt dit het stukje doodlopende weg richting de Archimedeslaan.


Graag een keer checken tijdens een veldrit.

******
Verder zie ik op Maporama dat op de Daltonlaan (in het binnenstuk) eenrichtingsverkeer zou zijn.
Of ik heb de borden niet gezien, danwel het eenrichtingsverkeer is daar niet meer.

******
edit op 27-1 om 22:39
Bovenstaand stukje over eenrichtingsverkeer is juist. Ik ben afgelopen woensdag weer daar geweest en het bleek dat ik luisterde naar Mieke, die wel rechtsaf wou, maar ik lette niet op de borden :oops:
Ofwel op de cd stond geen eenrichtingsverkeer, maar inmiddels op Maporama wel. Zal dus inmiddels wel aangepast zijn.

Waar was die meldtekst op het scherm ook al weer voor....... :?



Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hoi Frits,

Is dit probleem inmiddels op de 2005/06 DVD opgelost? Zo ja, dan kan dit topic ook dicht.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Met de dvd 2005/06 is alles oke.

dvd 2005/01 was de inrit al juist, met dvd 2005/06 is de eenrichting op de Daltonlaan ook correct.

topic kan dus dicht.
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”