Beuningen (Gld.) --> centrum is niet correct

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Beuningen (Gld.) --> centrum is niet correct

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq,

Ik heb zojuist in Route 66 nog een foutje ontdekt. Het centroum klopt niet geheel. Zo staat nu het Julianaplein als een rechte straat in de database. Dit is in werkelijkheid niet zo. Er is namelijk nog een aftakking naar links (komend vanaf de Burgemeester Geradtslaan) en die sluit dan weer aan op de Bernhardstraat. Ik heb in de screenshot aangegeven hoe het zit. Het Julianaplein zoals het nu ligt moet blijven liggen, maar er moet meer geometrie bij. De zwarte lijnen zijn allemaal voetgangersgebied (fietsers mogen er ook fietsen). Het is dus niet toegankelijk voor auto's (er staan paaltjes op de kruising van de Emmastraat / Julianaplein / Burgemeester Verstraatenlaan die weg te halen zijn).

Ook de POI's in het centrum kloppen niet. De met rood omcirkelde POI is nu Riksja (een Chinees restaurant) maar ligt op de plaats waar nu de rode stip staat. Iets anders geldt voor de groene cirkel en de groene stip (Restaurant en brasserie Provence --> op de stip ligt Ristorante Pizzeria Toscane). Restaurant en Brasserie Provence ligt aan het Julianaplein 43. De blauwe streep geeft aan waar de grens ligt tussen het Julianaplein (aan de rechterkant van de streep) en het Thorbeckeplein (aan de linkerkant ervan).

De huisnummers aan de huidige geometrie kloppen ook niet. Zouden jullie hier een keertje een bezoekje willen brengen? Ik geloof dat het paaltje gewoon met de hand te verwijderen is door het paaltje te draaien en dan op te tillen. Nu klopt de geometrie namelijk niet helemaal.

Alvast bedankt voor de moeite.

Groetjes,

Toho_NL.

P.s. ik kan geen screenshot meer uploaden... Ik heb het quotum bereikt zegt ie. Kan iemand mijn attachments verwijderen / het quotum verhogen? Als je een paar van die dingen wil gebruiken om fouten aan te geven heb je het al bereikt. Ik vind 256KB persoonlijk best weinig....
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik heb zojuist een plaatje naar de server geupload... Kunnen jullie deze misschien toevoegen aan deze foutmelding?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Bericht door wmp »

Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Inmiddels is het centrum in de database van Navteq aangepast (zie Maporama). Bedankt voor het aanpassen!

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”