Beuningen (Gld.), Burgemeester Geradtslaan

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Beuningen (Gld.), Burgemeester Geradtslaan

Bericht door Toho_NL »

Hallo NavTech NHS-team,

Er loopt nu een stukje geometrie "in" het voetbalveld van de Beuningse Boys (de lokale voetbalvereniging). Het is een zijstraat van de Burg. Geradtslaan (komend van de Haagstraat aan de linkerkant). Dit stukje geometrie bestaat echter niet.. Er staat een hek (helemaal aan het begin van dat stukje weg) en daarna kom je op het voetbalveld. Uiteraard kom je dan aan de zijkant van de velden, omdat het een beetje lullig is om zo het veld op te rijden ;). Het hek is altijd dicht en er ligt dus ook geen weg achter. Je rijdt zo het terrein op. Lijkt mij dat dit stukje dan weg kan en dat de polygoon doorgetrokken kan worden (waar eerst de geometrie lag).

Dan heb ik nog iets (jaja, het houdt niet op ;)). Nu geeft de polygoon aan dat er alleen maar voetbalvelden liggen, maar dat is niet zo. Er ligt een de rechterbovenhoek een tennisclub (met uiteraard ook tennisvelden). Ik heb op de screenshot ongeveer aangegeven waar het tennisgedeelte ligt. [edit] Ik kan geen plaatjes meer posten, omdat mijn limiet bereikt is?! [/edit] De ingang van de tennisclub ligt trouwens aan de Lindenstraat, terwijl het officiele adres (volgens de telefoongids) aan de Burg. Geradtslaan ligt...

Gegevens tennisclub (voor in de POI-database):

Tennisclub De Linden
Burgemeester Geradtslaan 72
6641 ZZ Beuningen (Gld.)
024-6771711
http://www.tcdelinden.nl

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Beuningen - Burgemeester Geradtslaan

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Toho,

Dank je wel voor je observaties! Hier volgen de analyses van het veldteam. Wij hebben inderdaad een klein weggetje dat naar het veld van de Beuningse boys voert. In onze database is zelfs het hek opgenomen, hoewel je dat in maar weinig applicaties zult tegenkomen. Op jouw aanwijzing zal het weggetje worden verwijderd. Ook zullen we de polygoon van het voetbalterrein aangepassen.
De polygoon van de tennisclub zullen we niet toevoegen, onze productspecificaties schrijven een minimum grootte voor waar vele voetbalterreinen wel aan voldoen maar de meeste tennisclub niet. De puntbestemming (POI) van de tennisclub de Linden zat overigens al wel in onze database, zodat je er wel naar toegeleid wordt.

met veel dank, het NavTech NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”