België, Kalmthout, N111 <--> Heuvel

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

België, Kalmthout, N111 <--> Heuvel

Bericht door wmp »

Ging eens even in België op pad.

Vanuit Kapelle (in het systeem alleen bekend als Kapellen, maar alles klopte en werkte werkelijk perfect, zat midden in de 'rimboe' en evengoed kwam ik nog goed op bestemming) naar Heuvel in Kalmthout.

Ja, foute boel dus, wel een Heuvelpad, een Heuvelstraat, maar geen Heuvel.
Goed, gekozen dus voor Heuvelpad, grootste kans dat het er dicht bij lag, en dat bleek te kloppen.

We zaten verkeerd, en draaiden de N111 weer op om te zoeken naar een kaart, toen mijn blik op het straatnaam bordje van de N111 viel....'Heuvel'.....

oeps....

Deed ik nu iets fout of wat ?

In mijn systeem zit een Navtech 2003/2 cd-rom

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik denk dat er in de database gewoon geen "tweede naam" op die straat zit. Heb ook weleens gehad dat ik op een straat moest zijn waar ik alleen de "gewone" naam van had (en dus niet de Nxxx). Toen ik die wilde ingeven lukte het niet. Na even zoeken op de kaart vond ik de straat (en de Nxxx-naam) en heb die ingegeven. Toen deed ie het wel. Daarna naar NavTech opgestuurd dat die naam ontbrak en zij hebben die toegevoegd. Zal denk ik bij deze ook wel gebeuren. En de plaatsnaam zal ook wel veranderd worden (als blijkt dat de plaats zonder de "n" niet bestaat).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

België - Kalmthout, N111 - Heuvel

Bericht door NAVTEQ »

Hallo WMP,

Allereerst heet het plaatsje ten noorden van Antwerpen toch echt Kapellen (met een n). Er is wel een Kapelle in de buurt maar zo uit het blote hoofd ligt dat in de nederlandse provincie Zeeland.
Wat betreft de Heuvel in Kapellen, moeten we erkennen dat dat een NavTech foute is. Het ziet er naar uit dat wij per abuis Heuvelstraat hebben opgenomen als spelling. Het zal spoedig worden aangepast.

met dank, het NavTech NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Bericht door wmp »

Wat betreft Kapelle of Kapellen heb ik ook een nieuwtje...

Het is inderdaad Kapellen, heb begrepen van de andere partij dat er inmiddels een order is geplaatst voor 500 visite kaartjes zonder spellingsfout....hahaha :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Plaatsnaam in Belgie
    door jackyboy » 19 sep 2015 19:24 » in Navteq
    Reacties: 4
    Weergaves: 1022
  • Garmin nüvi 2699 LMT-D: Alleen Nederland/België en Duitsland?
    door keetje49 » 27 nov 2015 19:59 » in Garmin
    Reacties: 2
    Weergaves: 839

Terug naar “Navteq”