A325 --> nieuwe afslag

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

A325 --> nieuwe afslag

Bericht door Toho_NL »

Hallo Navteq NHS-team,

Vandaag reed ik vanuit Arnhem naar Nijmegen over de A325. Ze hebben daar een nieuwe afslag gemaakt (met verkeerslichten) en ook is de maximum snelheid verlaagd van 120 naar 70 (alleen vanaf dat nieuwe stuk totaan de Waalbrug). Hoe de maximum snelheid de andere kant op is (dus vanuit Nijmegen naar Arnhem) weet ik niet.

Ik weet niet of jullie dit al weten, maar ik meld het toch maar.

Groetjes,

Toho_NL.

P.s. als je vanuit Nijmegen nmaar Arnhem rijdt dan kom je deze nieuwe afslag ook tegen (nog ná de afslag Lent-West en voor de aflsag naar de A15).
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rhofboer
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 mei 2004 15:37

Bericht door rhofboer »

Beste Toho_NL,

Deze afslag gaat straks naar een nieuwe wijk in Lent.
Vooralsnog is het echter verboden om hier af te slaan (zie rond blauw bord met witte pijl met verplichte rijrichting).
Beide kanten op is de weg vanaf de Waalbrug (Nijmegen) tot aan deze verkeerslichten 70, daarna 120.

Een stuk verderop in Arnhem is er ook een kleine wijziging. Normaal als je van de oprit Elden de A325 richting Arnhem op kwam, was het eerst 90 en vlak daarna 70. Nu is het daar al direct 70.
Ik weet zo even niet te herinneren of het bord voor de afslag Elden (vanaf Nijmegen) (was altijd 90) nu ook direct 70 aangeeft. (oftwel ipv 120 - 90 - 70 is het dan direct 120 - 70). Ik kan dit precies nakijken indien gewenst.

Omgekeerd (van Arnhem naar Nijmegen) is het vanaf het kruispunt bij het Gelredome direct 120, helaas hebben veel mensen dit pas door als ze al ver voorbij de afslag Elden zijn...

Groetjes

Rogier

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rhofboer
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 mei 2004 15:37

Nog een weetje over Nijmegen

Bericht door rhofboer »

Nog iets...

Als je vanaf Arnhem naar Nijmegen gaat over de A325, dan staat er op de Waalbrug vaak file.
Je kon dan langs de file rijden over de parrallel rij-baan door Lent.
Het is echter niet meer toegestaan om tijdens de spits de oprit vlak voor de Waalbrug te gebruiken,
waardoor dit niet meer gaat. Opletten du als de NAVI dit wel voorstelt....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Re: Nog een weetje over Nijmegen

Bericht door Toho_NL »

rhofboer schreef:Nog iets...

Als je vanaf Arnhem naar Nijmegen gaat over de A325, dan staat er op de Waalbrug vaak file.
Je kon dan langs de file rijden over de parrallel rij-baan door Lent.
Het is echter niet meer toegestaan om tijdens de spits de oprit vlak voor de Waalbrug te gebruiken,
waardoor dit niet meer gaat. Opletten du als de NAVI dit wel voorstelt....
Dat is nog eens een hele handige tip! Ik kom er niet vaak, maar als ik er wel kom dan zal ik het in mijn ahcterhoofd houden :). Ik denk trouwens dat Navteq hier toch eens langs moet rijden (1 om de niewe straat toe te voegen en 2 om de snelheden aan te passen) en dus lijkt me het nazoeken bij afslag Elden overbodig (neem aan dat dit ook meegeneomen wordt door Navteq). Misschien een kwestie van de A325 een keertje opnieuw rijden? Dan zal er veel opgelost zijn (moeten ze natuurlijk wel aan beide kanten de snelheden aanpassen ;)).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Bericht door NAVTEQ »

Beste Toho-NL,

De beide afslagen bij Lent, dus vanuit noordelijke en zuidelijke richting, staan sinds mei 2003 in onze database.

De maximum snelheden bij Arnhem en Nijmegen zullen we tijdens een veld verificatie controleren.

Groeten,

Het NAVTEQ NHS-Team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 17 nov 2021 20:05 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 377
  • nieuwe kaarten 950.
    door japie57 » 20 mei 2015 18:25 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 948
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 02 jun 2020 22:55 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 311
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 22 mei 2021 16:34 » in TomTom
    Reacties: 1
    Weergaves: 301
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 30 aug 2020 13:35 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 254
  • Nieuwe kaarten 990.xxx
    door japie57 » 19 mei 2017 13:11 » in TomTom
    Reacties: 10
    Weergaves: 2264
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 17 feb 2021 23:30 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 273

Terug naar “Navteq”