ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Schrijf zelf een review over je navigatie apparaat of lees die van een ander.
Forumregels
Wil je een product review plaatsen, maar het apparaat staat al vermeld, en 'op slot' ?
Maak dan gerust een nieuw onderwerp aan, wij doen de rest.

TIP: Voor klachten over bedrijven, meld deze ook op consuwijzer.nl
Daar kunt u een link naar uw bericht op dit forum achterlaten voor verdere informatie.


Wordt of werd u naar aanleiding van uw bericht gecontacteerd ? Laat het ons weten.
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: ervaringen navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door Mazurka »

Nog één reactie dan:

Kijk goed naar deze 2 links en dan met name naar het adres duidelijker kan het niet.

Dit is dus het ultime bewijs dat dit 2 zeer onbetrouwbare bedrijven zijn

de links:

http://www.navaudio.nl/pages/Contact.html
http://web.archive.org/web/201011070700 ... about.html (traag)
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mercedist
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 feb 2012 22:14

Re: ervaringen navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door Mercedist »

Het ging bij mij dus wel goed en soepel, ik heb geen klagen en tot op vandaag werkt het apparaat gewoon goed en doet waarvoor ik hem heb aangeschaft namelijk navigeren/radio spelen en tv kijken (soms).
Mazzel? misschien.,..... maar ik kan toch niet de enige zijn?

Peter
Peter, welk type navigatiesyteem heb jij gekocht ?
(ongeacht de leverancier waar jij hem gekocht hebt)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
xfx1971
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2012 11:26

Re: ervaringen navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door xfx1971 »

Hallo, ben hier nieuw en neen ik ben geen medewerker van Navaudio, ik ben een nuchtere Belg :-)
Wou toch even reageren en mijn verhaal doen.

Had op vrijdag 10/02/2012 een bestelling geplaatst voor 2 dvd hoofdsteunen(ok geen radio of navigatie) en betaald.
Op maandag, niks geen antwoord of mail, mail gestuurd
Op Dinsdag nog niets, even het internet op en ja hoor, vind dit topic, shrik sloeg mij om het hart, ik dacht daar zie ik niets meer van terug.
slaaploze nacht: ik heb mijn geld weggegooid.
Woensdag morgend nog niets.
Plotseling woensdagmiddag mail terug.
Geachte heer,
Daar er vertraging is bij levering van uw product, zal dit of deze week nog geleverd worden en anders volgende week.

Ik al blij dat ik antwoord had, maar toch nog bang afwachten.
Gisteren is het pakket mooi afgeleverd, alles zit erbij, zien er mooi uit en werken zoals ze moeten (natuurlijk direct getest :-))

over Navaudio
Hebben zich bij mij mooi aan de afspraken gehouden.
ok misschien klein minpuntjes.
duurde even voor mail beantwoord was, maar zeker niet heel lang.
en op de site stond op vooraad, en dat was het blijkbaar niet.
Maar zeker geen punten om over te vallen.

Al bij al ben ik tevreden met mijn aankoop en met het bedrijf Navaudio.
Kan mij voorstellen dat het soms misgaat, en dan is het natuurlijk de afterservice die het moet doen, daar kan ik mij niet over uitspreken, heb ik nog geen ervaring mee( en hoop dat het zo blijft :-))

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
peeteer
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jun 2009 11:11

Re: ervaringen navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door peeteer »

@Mercedist,
Peter, welk type navigatiesyteem heb jij gekocht ?
(ongeacht de leverancier waar jij hem gekocht hebt)
NAVaudio62TMC
Peter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mark78
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2012 06:48

Re: ervaringen navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door mark78 »

Hallo allemaal,

Ook ik ben nieuw op dit forum, en net als (bijna) iedereen heb ik slechte ervaringen met Navaudio..

Om te beginnen. 3 maanden geleden heb ik een radio gekocht voor een opel astra. In eerste instantie leek het allemaal goed te zijn ( en helaas was ik zo dom om niet eerst het internet af te zoeken ). Inbouwen van de radio verliep zonder problemen.
Eerlijk is eerlijk tot dan toe was ik tevreden over de radio. Tot het moment dat ik er een dvd in deed, en de radio hem niet meer uit spuugde.
Contact opgenomen met Navaudio, en ik moest de radio maar opsturen dan zou hij nagekeken worden. Het ze gelijk gewezen op hun garantie waarin ze beweren niet moeilijk te doen en indien er problemen of defecten zijn er direct tot vervanging over word gegaan.
Na een x aantal emails over en weer heb ik afgesproken met 1 van de medewerkers dat ik persoonlijk langs zou komen om hem om te ruilen, en dom als ik ben op verzoek van mij overgegaan tot de aankoop van het duurdere exemplaar. Op dat moment zag ik een aantal voordelen die het duurdere exemplaar heeft, en de medewerker gaf aan dat het geen probleem was als ik gewoon het verschil bij zou betalen. Verder dacht ik laat ik er ook nog een achteruitrijd camera bij kopen. Ik moest er toch weer mee bezig.

Uiteindelijk na veel pijn en moeite die radio in kunnen bouwen. Plug en play, maar je moet wel je halve auto uit elkaar halen om de kabels weg te kunnen werken.
Opweg naar Frabkrijk begon de ellende.
Navigatie ingesteld en muziek op de achtergrond. Bij antwerpen begon de radio al moeilijk te doen. Muziek valt steeds weg, en het geluid van de naviagie ook. De radio loopt gewoon vast en kan het simpelweg niet aan om meerdere dingen te doen.

Verdere problemen:
Ipod functie trekt alleen de accu leeg van de ipod
Achteruitrijd camera geeft alleen zwart beeld ( no Singnal )
Handsfree is alsof je op een tractor zit. Niet te verstaan voor de tegenpartij
TMC heeft totaal geen werking. Doet het simpelweg gewoon niet.

Weer contact gezocht met navaudio en moest hem weer opsturen en hij zou nagekeken worden. Wanneer heb ik dat eerder gehoord??
Gelijk verteld dat ik niet wil opsturen, en dat ik geen vertrouwen meer in het product heb. Een voorstel gedaan om elkaar tegenmoed te komen en dat ik dan mijn geld terug zou krijgen zonder resultaat.

Ze proberen met alles het idee te geven dat het verkeerd ingebouwd is, en dat de schuld toch echt bij jezelf ligt.

Mensen koop hier AUB geen producten. Het is zonde van jullie geld en je hebt er geen plezier aan.!!!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
neep
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2012 19:50

Re: ervaringen navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door neep »

Ik heb ook een hele slechte ervaring bij Navaudio gehad, vorig jaar. Ik had een GPS tracker en een achteruitrij camera setje bij ze besteld, ik geloof dat dit op een vrijdag was. Woensdag de week daarop had ik nog steeds niets in huis en ben ik gaan navragen waar mijn pakket bleef bij ze. Bleek dat het maandag wel bezorgd was, maar niet bij mij! Ik ben toen via de pakketdienst (want dit wilden zij niet voor me achterhalen) erachter gekomen dat het op nummer 51 was bezorgd ipv 5 - 1 hoog (wat ik wel gewoon zo op de bestelling had aangegeven, plus de juist postcode).

Enfin, toen ik het eindelijk in huis had, bleek dat GPS trackertje niet te werken. Die wilde ik geloof ik zaterdag weer terugsturen maar dat zou te laat zijn volgens Navaudio want de retour termijn was 7 dagen. Ten eerste is er een wet die 14 dagen zegt voor kopen op afstand en ten tweede was het niet mijn schuld dat ik die zending een paar dagen te laat had binnen gekregen. Ze bleven echter volhouden dat ik mijn adres verkeerd had ingegeven op de order. Ik heb toen nog via hun website mijn order opgezocht en hier een copy/paste van aan ze laten zien. Na nog wat e-mails en telefoongesprekken werd het laatste telefoongesprek beeindigd met: "Goedendag klootzak!". Ik ben werkelijk nog nooit zo onbeschoft behandeld door een zaak. Blijkbaar had de meneer aan de telefoon geen andere woorden meer. Ik kreeg toen gelijk hierna deze e-mail, zonder Subject:

"Gezien uw gedrag in uw email dan wel in uw telefoongesprek nemen wij het product niet retour op grond van
De goederen zijn getest en gebruikt tevens of het nu bij de buren of bij de man 5 straten verderop word aangeboden kunnen

Wij verder niets aan doen althans niet als u niet vermeld dat het 1 hoog moet zijn.
Indien u hier niet mee eens bent kunt u naar de arag of een andere rechtsbijstandverzekering stappen.

Een tip, indien u iets voorelkaar wilt krijgen stel u dan niet zo op zoals u doet.

Succes,

PS: Het defecte apparaat word vervangen, en geretourneerd bij het niet aannemen word deze geretourneerd en zult
U voor de verzendkosten moeten opdraaien.

Met vriendelijke groet,

N. de Bruin"

Hier had ik het volgende op terug gestuurd:


"Dag N.,

ik ben werkelijk nog nooit zo onbeschoft door een winkel behandeld. Eerst wordt mij verteld dat ik niet kan lezen en tenslotte werd het gesprek beeeindigd met een korte maar zeer duidelijk verstaanbare "Goedendag klootzak". En dat nota bene door de eigenaar. Ik heb niet gescholden, u wel. En nu vertelt u mij dat ik mij eventueel niet correct zou hebben gedragen in nog even een snel mailtje erachteraan. Best laf eigenlijk.

Ga nog even op uw gemak dit allemaal tot u laten komen. Het produkt is op een ander huisnummer, bij een andere persoon (met een andere naam) met een andere postcode dan ik heb opgegeven bezorgd en mij is hier niets van verteld. Ik heb dus sinds maandag 20 juni het produkt niet in handen kunnen hebben. Het is op 17 juni verstuurd. Ik ga er vanuit dat u met 7 dagen retour 7 werkdagen bedoelt. Dan is de uiterlijke retour dus maandag 27 juni. Aangezien het pakket 2 dagen zoek is geweest en ik hier zelf naar op zoek heb moeten gaan (u wilde hier mij niet van dienst zijn behalve de contact gegevens van de pakket dienst door te geven) tel ik hier dus nog 2 dagen bij op: 29 juni.

Ik heb het pakket 25 juni teruggestuurd. Dit zou er dus 28 juni moeten zijn uiterlijk, en dit is binnen de termijn verlengd met de 2 dagen bovengenoemd. Elke rechter zal dit met mee eens zijn en ik ga hier dus zeker werk van maken. Daar komt de belediging bij die u net via de telefoon aan mij maakte, en ik neem aan dat een programma als Vara's Kassa daar ook wel interesse in zal hebben. Tevens lijkt het me voor een web winkel als de uwe niet handig om negatieve reclame hierover in tal van internet forums te krijgen. Ik zal namelijk geen kans onbenut laten om uw service aan iedereen die hierin geinteresseerd is kenbaar te maken. Alles goed en wel maar het ongemak en tijdverspilling wat u mij als nieuwe klant heeft bezorgd zou er op z'n minst toe moeten leiden dat u enige coulance zou kunnen zien in deze termijn. Ik heb een tweetal produkten bij u gekocht. Ik stuur een retour nadat het te laat is bezorgd en hier gaat u nu moeilijk over doen?

Uiteraard is dit allemaal op te lossen door gewoon mijn geld terug te geven. Zo niet, dan kan ik niet voorkomen dat u waarschijnlijk veel méér schade zal lijden dan een luttele €129. Ik werk in de internet branche en ben de hele dag online in diverse fora.

Een tip: noem uw klanten geen "klootzak" en neem hun klachten serieus. Zorg er verder voor dat uw pakketdienst het adres goed door krijgt. In mijn bestelling op uw website staat duidelijk:

Verzendgegevens

[adres verwijderd]

Daar staat dus een spatie tussen de 5 en de 1. Dat betekent nummer 5, 1 hoog. Het pakket was bezorgd op nummer 51, bij ene [naam verwijderd], op een andere postcode: XXXX SV, en niet XXXX SR.

Al met al lijkt het me dus duidelijk dat u het aan het verkeerde eind heeft in deze. Een simpele excuses voor het ongemak vorige week zou al een hoop frustratie hebben kunnen oplossen, maar alles wat ik van u kreeg was een link naar de DPD tracking, welke naar een VERKEERDE NAAM verwees. Misschien moet Ú eens leren lezen?

Nog een tip: doe iets aan uw website zodat klanten duidelijk kunnen invoeren wat hun etage is.

Met al deze tips ben ik u al meer van dienst geweest dan u mij."

Antwoord van N. hier weer op:

"Zodra je retour is behandeld zullen wij kijken hoe we dit verder oplossen,

Zoals u zelf waarschijnlijk wel begrijpt is hoe u het gesprek wou beëindingen op een vlugge en misselijke toon
Niet erg bevorderend, los van hoe u ons per email benaderd met chinese troep.

Dat u nu weer gaat dreigen bevestigd uw houding wederom, normaliter ben ik hier absoluut niet van gediend
En zeker niet van de onder de indruk.

Gezien alles niet omdat u dreigt maar omdat er inderdaad een fout is gemaakt met het huisnummer wat overigens
Aan beiden is te verwijten zullen we het product terug nemen en crediteren.

Graag in het vervolg wat vriendelijker zijn dan zijn wat dat ook naar u.

Met vriendelijke groet,
N. de Bruin"

Mijn reaktie:

"Dag N.,

On 6/27/11 4:47 PM, Algemeen @ NavAudio klantenservice wrote:
> Gezien alles niet omdat u dreigt maar omdat er inderdaad een fout is
> gemaakt met het huisnummer wat overigens Aan beiden is te verwijten
> zullen we het product terug nemen en crediteren.

Ik heb mijn huisnummer goed ingevoerd dus ik begrijp niet waarom u nog
steeds beweert dat er door mij een fout is gemaakt. Ik heb net nog even
op uw website gekeken en daar staat bij het "toevoeging" veld duidelijk
"1". Dus niet in het veld "straat + huisnummer". Zie bijgevoegd een
screenshot van uw website met daarin mijn gegevens. Ik heb dus geen fout
gemaakt voor zover ik kan zien. Het enige dat ik zie is dat bij de eigenlijke
bestelling mijn huisnummer en toevoeging met slechts een spatie zijn gescheiden.
Dat is uw systeem die dat heeft gedaan. Niet het mijne. Ik laat mij graag
corrigeren mocht toch mijn fout zijn geweest, maar dan wil ik daar bewijs voor zien.

Bij voorbaat dank voor het krediteren. Ik neem aan dat dit inclusief de
€8,05 verzendkosten is (aangetekend zoals gewenst, wat u blijkbaar niet
bij mij heeft gedaan, anders had deze vertraging nooit plaats kunnen vinden)."

Uiteindelijk heb ik een MAAND LATER maar €114 van de €129 terug gekregen voor de GPS tracker
na nog een paar keer erom vragen. Ik was er bij elkaar ook flink wat tijd en frustratie aan kwijt,
en werd me op het laatst dus nog steeds verweten dat het "ook mijn schuld was dat het huisnummer
verkeerd was". Onzin dus want ik had mijn etage in het in het veld wat daarvoor was bedoeld
ingevoerd. Ze hadden DPD misschien enigszins de schuld kunnen geven aangezien het op de verkeerde postcode voor
een andere naam was bezorgd, maar nee, liever een klant de schuld geven natuurlijk.

Het is inmiddels bijna een jaar geleden maar ik zit er nog van te stomen wat een walgelijke
behandeling heb ik van ze gehad. Ik koop nooit meer iets bij online auto-accessoire winkels!

Paul

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rotjeknor
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 okt 2012 14:19

Re: ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door rotjeknor »

Enige doelstelling van het aanmelding op dit forum is het geruststellen van de gedupeerden van Navaudio.

ik heb enige tijd geleden aangifte gedaan tegen het bedrijf Navaudio en ontving laatst een bericht van het OM dat deze besloten heeft Navaudio strafrechterlijk te gaan vervolgen omdat er kennelijk meer aangiften zijn welk ingedient zijn tegen oplichtings praktijken van navaudio

Verdere inhoud van de behandeling is nog niet bekend omdat dit een automatisch gegenererde brief is.

wordt vervolgd -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door Mazurka »

Dat is goed nieuws voor de gedupeerden. Hou ons hier op de hoogte van hoe het afloopt.
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rotjeknor
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 okt 2012 14:19

Re: ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door rotjeknor »

Jazeker Mazurka, u en de anderen worden op de hoogte gehouden.

Ik weet wel dat Navaudio onder heel veel namen opereert

- http://www.zendai.nl
- http://www.gpsking.nl
- http://www.ultinon.nl
- http://www.megaking.nl
- http://www.kingco.nl
- http://www.zenesis.nl
- http://www.exenon.nl
- http://www.cameraking.nl

en ga zo maar door

Er wordt op al deze websites vermeld dat deze gevestigd zijn op het adres Kollergang 11,Te Hardenberg.

Echter is dit niet correct. Kollergang 11 is een bedrijfsverzamelgebouw. Alle bedrijven welk hierin gevestigd zijn hebben een subnummer, dus a, b, c, d, etc etc

De inschrijving bij de Kamer van Koophandel geeft als handelsnaam op BTS Electronics, gevestigd aan de industrieweg te Best en met als geregistreerde websites

http://www.navaudio.nl
http://www.liquidleds.nl
http://www.megaking.nl
http://www.kingco.nl

Alle andere websites waaronder BTS Electronics handelt zijn niet eens opgegeven bij de KVK.
Je bent verplicht om alle websites waaronder je handelt op te geven bij de KVK.

Ook wordt het handelsadres aan de Kollergang niet opgegeven als handels en of bezoekadres.

Navaudio oftewel BTS electronics doet zich voor als BV zijnde. Dit is misleidende informatie voor de consument. Navaudio oftewel BTW Electronics is een eenmanszaak en staat geregistreerd op naam van de Bruin. Ik denk zelf dat dit afgekort de veelbesproken N. de Bruin is.

Doordat Navaudio zich voordoet als BV handelt hij in strijd met de regelgeving van de KVK en het burgelijk wetboek.

Een consument heeft namelijk altijd meer verhaalrecht bij een eenmanszaak dan bij een BV

Op de webpagina http://www.navaudio.nl/pages/Contact.html staat duidelijk aangegeven Navaudio BV.

Ook op alle andere websites wordt het KVK nummer van BTS electronics genoemd, maar dit is niet juist want die websites staan helemaal niet onder dat kvk nummer.

Het btw nummer van BTS electronics eindigd op B03. Dit betekent dat BTS electronics bij de belastingdienst ook niet aangemeld staat als BV, maar als eenmanszaak die ook uit prive handelsactiviteiten voert.

Er schijnt nog een link te zijn naar het bedrijf Media2008. Hier is ook een hele historie achter te vinden. Je komt na wat speurwerk uit op het adres in Rheezerveen en Ommen, en dit adres staat ook weer gelinkt aan Navaudio. :speechless_:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door Mazurka »

Weet u toevallig ook iets over Dynavinonline of die ook iets met Navaudio te maken heeft?
Deze 2 bedrijven vormen namelijk veel gelijkenis met elkaar vwb hun site's.

Verder bent u goed op de hoogte van de praktijken van dit bedrijf. :clap: .
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rotjeknor
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 okt 2012 14:19

Re: ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door rotjeknor »

Nee totaal geen link !!!! Twee afzonderlijke bedrijven !!!!
Ik heb nog een appeltje te schilen met navaudio en hun oplichtings methode, daarom goed geinformeerd

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door Mazurka »

Toch kan je zien in een bovenstaande topic van mij, waar ik 2 link's heb geplaatst, met wel één en hetzelfde adres.
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rotjeknor
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 okt 2012 14:19

Re: ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door rotjeknor »

Moet je teleurstellen Mazurka. Dynavinonline en Navaudio zijn twee verschillende bedrijven welk niets met elkaar te maken hebben. :naughty:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door Mazurka »

Toch hebben deze 2 bedrijven een en hetzelfde adres. Toeval????
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rotjeknor
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 okt 2012 14:19

Re: ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door rotjeknor »

nee hoor, helemaal niet hetzelfde adres. Ik weet niet hoe u daarbij komt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door Mazurka »

Eerste link : http://www.navaudio.nl/pages/Contact.html Duidelijk als je die opent.
NavAudio ® B.V.
Kollergang 11
7773 NG Hardenberg
NL: 0900-6282834
BE: 0032-38080969

Tweede link: http://web.archive.org/web/201011070700 ... about.html (traag) wacht even op de tweede pagina.

Dynavin
Kollergang 11
7773NG Hardenberg
Netherlands

Ben ik nou gek???????
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rotjeknor
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 okt 2012 14:19

Re: ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door rotjeknor »

Nee je bent niet gek maar je informatie is niet correct

Navaudio heeft helemaal niets met Dynavin Navigatie systemen. De officielle en enige importeur voor Dynavin in de Benelux is Dynavin Benelux aka dynavinonline.nl

Ik heb ook begrepen dat hun degene zijn waar ook het merk dynavin aan toekomt, staat ook op de website van dynavinonline

https://register.boip.int/bmbonline/det ... ID=2808154

Navaudio schijnt een of andere mobiele telefoon te promoten onder de naam Dynavin
zie www.dynavin.nl

Dit is ook een zogenaamd bedrijfje van Navaudio aka BTS Electronics.

Je informatie mbt dynavin navigatie systemen is dus niet correct en Navaudio heeft ook helemaal niets met Dynavinonline te maken.

Ik heb nog even met Dynavinonline geverifieerd of Navaudio ook Dynavin verkoopt maar naar hun zeggen is navaudio geen klant van Dynavinonline en verkoopt Navaudio dus ook geen Dynavin. Hij verkoopt replica producten van Dynavin en daar zijn ze niet erg blij mee !!

Jammer dat mensen door Navaudio in de maling worden genomen !! :evil:

Gelukkig komt hier snel een einde aan. Synoniem voor Navaudio : een zinkend schip wat niet meer te redden valt :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door Mazurka »

Als ik het dan nu goed begrijp zijn er 2 bedrijven Dynavinonline en Dynavin en die laatste is dan weer een naam die je aan Navaudio kan linken.
Als dat zo is, kan je het lijstje met namen aanvullen met Dynavin
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rotjeknor
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 okt 2012 14:19

Re: ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door rotjeknor »

Navaudio heeft ooit wel dynavin apparatuur verkocht, en daardoor wordt er mogelijk een link getrokken met Dynavinonline, maar bij mijn beste weten hebben nu Dynavinonline en Navaudio niks metelkaar te maken. Dynavinonline verkoop navigatie apparatuur van Dynavin en is de importeur en dat doet Navaudio niet.

Navaudio gebruikt wellicht de naamsbekendheid van Dynavin om zijn imago op te krikken, zoals hij dat ook probeert te doen met het gebruikt van BV achter zijn bedrijfsnaam welk een eemanszaak is :wink:

Wordt vervolgd -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door Mazurka »

Navaudio gebruikt wellicht de naamsbekendheid van Dynavin om zijn imago op te krikken,
Dynavinonline is net zo'n bedrijf als Navaudio, wellicht nog wel erger. Er heeft hier een topic over gelopen, maar die liep behoorlijk "uit de hand" en is daardoor door de moderator verwijderd.
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hapee50
Normal Member
Normal Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 06 mei 2006 00:55

Re: ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door hapee50 »

@Mazurka

Dank voor dit bericht: "Er heeft hier een topic over gelopen, maar die liep behoorlijk "uit de hand" en is daardoor door de moderator verwijderd".

Ik dacht al dat ik aan seniele aftakeling begon te lijden :P

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door Mazurka »

Dit topic is erg stil geworden, ondanks dat het toch veel bekeken wordt. Helemaal niets nieuws te melden :?:
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ster
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2013 13:44

Re: ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door ster »

Na wat spitten blijkt er toch sprake van een relatie tussen nav audio en dynavin: de producent dynavin maakt en levert ook ultinon. Wat verkocht wordt door nav audio. De kemphanen verkopen dus gewoon het zelfde. :speechless_:
op dynavin.com- where to buy- oem partner:
Verder ben ik er van overtuigt dat beide partijen op alle forums aan het moddergooien zijn. Wat de forums als informatiebron niet betrouwbaar/bruikbaar maakt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rotjeknor
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 okt 2012 14:19

Re: ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door rotjeknor »

Geloof niet dat er met modder gegooid wordt
Los van de klachten op dit forum Moet je maar eens kijken naar de Ellende van navaudio gedupeerden welk Hun ervaringen gedeeld hebben op de volgende link

http://www.klacht.nl/navaudio/?m=list&t=complaint

Het hele Internet kroelt van de klachten en slechte ervaringen met navaudio
Daarnaast lopen we ook nog eens tal van juridische zaken tegen navaudio.

Navaudio maakt het mooier Dan dat het is met zijn ultinon!!
Niet voor niets staat ultinon Als oem leverancier en niet Als Dynavin leverancier !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ster
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2013 13:44

Re: ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat

Bericht door ster »

Akoord, dat ze niet de klantvriendelijkheidsprijs winnen is wel duidelijk. Sommige klanten maken het ook wel bont, aankopen annuleren voordat ze bezorgd zijn en dan klagen dat ze de transportkosten moeten betalen. En iedereen denkt wel even een autoradio in te kunnen bouwen. Als je af en toe ziet wat een zooitje ze er van maken. Gps antenne op zijn kop en dan meteen klagen en terug sturen, vervolgens 2e keer weer het zelfde.
wat me echter verbaast is dat nav en dynavin van de zelfde Chinese fabriek geleverd krijgen, de kwaliteit van die producten zal dus niet veel verschillen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Updaten Volkswagen RNS 510 (Navaudio / Ultinon versie)
    door eehbiertje » 12 nov 2016 13:05 » in Overige merken -- VASTE INBOUW --
    Reacties: 2
    Weergaves: 1399
  • Ervaringen delen mbt de DNX7250DAB
    door supersjors » 24 okt 2014 10:10 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 584

Terug naar “My Review”