PN 2050 met stotterende spraak

DikkieDickje
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mei 2009 10:02

PN 2050 met stotterende spraak

Bericht door DikkieDickje »

Hallo,

Vorig jaar bij de ABNAMRO-actie goedkoop een PN2050 aangeschaft. Na een tijdje begon deze bij de spraakaanwijzingen te stotteren. Een volledige reset helpt niet. Iemand enig idee waar het probleem in kan zitten? Als je via de VDODayton-site via het mailformulier een bericht stuurt, krijg je na een aantal dagen een bericht terug dat het mailadres niet bestaat of geen mail kan ontvangen. Lekker handig dus. Alvorens te bellen, wil ik eerst weten of er een andere manier is om het op te lossen dan het apparaat op te sturen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fransnacht
Senior Member
Berichten: 644
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:14

Bericht door fransnacht »

software opnieuw laden denk ik

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DikkieDickje
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mei 2009 10:02

Bericht door DikkieDickje »

Nee, dat was helaas niet de oplossing. Net maar eens ff getest. Zegt ze nog wel: de route wordt berekend en vervolgens begeeft u zich naar de geplplplplplande route alstublieft. FF een andere stem geprobeerd en dan is het nog erger. Dus daar zit het ook niet in. Engels: the rrrrrrrrrroute is being calculated.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

Dit probleem zal door vdo opgelost moeten worden, heeft iets te maken met de interne electronica.....
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Mobiele VDO-Dayton systemen”