Nieuwe modellen PN4000/6000 van VDO Dayton

rumi
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 dec 2007 22:21

Bericht door rumi »

Hoi,

was ook op zoek naar wat info over de PN4000,en zodoende kwam ik hier terecht!Ik wil de PN4000 morgen gaan kopen.Heb echter net een review gelezen over deze PNA,en nu heb ik ineens toch mijn bedenkingen...... :(
Ziehier de review:
http://www.planet.nl/planet/show/id=238 ... /sc=59ee19

Misschien wat reacties hierop??

Groetjes,
Rumi

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Bessie
Senior Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 14 jan 2007 18:43

Bericht door Bessie »

rumi schreef:Hoi, was ook op zoek naar wat info over de PN4000,en zodoende kwam ik hier terecht!Ik wil de PN4000 morgen gaan kopen.Heb echter net een review gelezen over deze PNA,en nu heb ik ineens toch mijn bedenkingen...... :( Ziehier de review:
http://www.planet.nl/planet/show/id=238 ... /sc=59ee19
Misschien wat reacties hierop??
Groetjes,
Rumi
Welkom op het NHS-Forum!
Tja, zoveel mensen, zoveel meningen :wink: .
In het algemeen is de 'review' op planet.nl toch een positief gestemd verhaaltje.
De aspecten die als minder goed of negatief worden gemeld kan ik niet onderschrijven.
Vergeet hierbij niet, dat je zowiezo 'in den beginne' even met het toestel vertrouwd dient te raken, d.w.z. een handeling die in het begin omslachtig lijkt, wordt na verloop van tijd basic.
Met de bediening van het touchscreen heb ik geen probleem, je dient alleen met overtuiging de toetsen te bedienen en niet een beetje over het venster te vegen.
Ik zou in jouw situatie de reviews hier op de NHS nog maar eens in alle rust doorlezen en daar wat meer waarde aan hechten.
Succes met de besluitvorming!
JW schreef:Vandaag heb ik er extra op gelet. En inderdaad, op die rotondes klopt Gerritjes verhaal.
Weer wat geleerd, bedankt
Groet,
JW
Sluit ik mij bij aan; Gerritje bedankt! We kunnen weer slapen :wink: .

Grüßen,
Bessie

EDIT MOD: Het gedeelte over de rotondes is afgesplitst en nu hier viewtopic.php?t=10140 te vinden
[size=75]RNS 510 in VW Passat Variant R36[/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Caysee
Junior Member
Junior Member
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 dec 2007 22:01

Bericht door Caysee »

rumi schreef:Hoi,
was ook op zoek naar wat info over de PN4000,en zodoende kwam ik hier terecht!Ik wil de PN4000 morgen gaan kopen.Heb echter net een review gelezen over deze PNA,en nu heb ik ineens toch mijn bedenkingen...... :(
Ziehier de review:
http://www.planet.nl/planet/show/id=238 ... /sc=59ee19
Misschien wat reacties hierop??
Groetjes,
Rumi
Als gebruiker van grote broer PN6000 kan ik alleen maar zeggen dat ik het systeem uitstekend vind werken. De extra aanslag op het touchscreen kom je bij praktisch elk navigatiesysteem tegen. Als de processor aan het werk is (t.b.v. navigatie), duurt het soms wat langer voor er een reactie komt. Ik ervaar dit niet als hinderlijk. Het z.g. snelmenu met 10 opties waarnaar verwezen wordt, is handig, maar wordt in de praktijk niet zo veel gebruikt. Zelf kijk ik af en toe naar alle TMC-meldingen of zet het geluid uit, verder niet.
Het item over de landennamen klopt, maar het lijkt me dat je, als je naar een ander land wil, je dan ook wel weet wat de schrijfwijze van dat land is in de eigen taal.
Het zachter/harder zetten van de TV is zeer eenvoudig: even het scherm aantikken en je krijgt extra informatie op het scherm, waarmee je van zender kunt veranderen, maar ook aan de rechterkant heel makkelijk met + en - het volume kan regelen.
Voor flitspalen wordt wel degelijk gewaarschuwd, maar uitsluitend op de route waarop navigatiehulp wordt gegeven. Met TMC worden zelfs de z.g. 'politiecontroleposten' weergegeven d.m.v. een icoontje aan de linkerzijde van het scherm en na aantikken van het scherm zelfs in grote letters op het scherm.
Kortom, de reviewer had wat langer rond moeten rijden met de PN4000, alvorens kritiek te uiten die niet of onvoldoende gefundeerd is.
Een tevreden gebruiker van de PN6000 :D .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rumi
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 dec 2007 22:21

Bericht door rumi »

Beste Caysee en Bessie,

bedankt voor deze snelle reactie!!Afgaande op jullie positieve verhaaltje zal het hem dan waarschijnlijk toch wel gaan worden!

Groetjes!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Bessie
Senior Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 14 jan 2007 18:43

Bericht door Bessie »

rumi schreef:Beste Caysee en Bessie, bedankt voor deze snelle reactie!!Afgaande op jullie positieve verhaaltje zal het hem dan waarschijnlijk toch wel gaan worden!
Groetjes!
Goed zo! Een besluit nemen is per definitie moedig.
We lezen graag ook jouw ervaringen met de PN4000 hier op het Forum.
Alvast veel plezier met het toestel toegewenst.

Grüßen,
Bessie
[size=75]RNS 510 in VW Passat Variant R36[/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Caysee
Junior Member
Junior Member
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 dec 2007 22:01

Bericht door Caysee »

Caysee schreef:Dan moeten we er maar mee leren leven en af en toe even meedenken :lol: :lol: :lol:
Het is me overigens in het verleden wel opgevallen, dat bij een kaartupdate, waarbij het systeem dezelfde software behield, er toch wijzigingen in de aanwijzingen waren, o.a. het 'schuin rechtsafslaan', een instructie die er eerder niet in stond.
Ook was plotseling mijn woonadres gewijzigd in een andere straatnaam, terwijl er toch echt niets veranderd was en ik nog steeds op hetzelfde adres met dezelfde postcode woon.
Als ik nu mijn huidige adres invoer, kom ik op een andere plek terecht. Ra, ra....... :(

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ook was plotseling mijn woonadres gewijzigd in een andere straatnaam, terwijl er toch echt niets veranderd was en ik nog steeds op hetzelfde adres met dezelfde postcode woon.
:?: :?: :?:
Aangezien huisnummers niet per stuk maar per blok worden geregistreerd kunnen er hele vreemde situaties voorkomen. Echter, dat door een update effectief jouw wwonadres wordt gewijzigd lijkt me iets te kras. Of je moet het wat "minder duidelijk" verwoord hebben.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Caysee schreef: Het is me overigens in het verleden wel opgevallen, dat bij een kaartupdate, waarbij het systeem dezelfde software behield, er toch wijzigingen in de aanwijzingen waren, o.a. het 'schuin rechtsafslaan', een instructie die er eerder niet in stond.
En ik heb het ook precies andersom meegemaakt.
Destijds had ik de MS 5000, met SW 6.8 aan boord. Toen ik de 7.0 geladen had ging hij andere aanwijzingen geven, en zelfs andere routes uitrekenen, met exact dezelfde kaart CD :idea:
Daar was dus de besturings-SW bepalend, niet de kaart CD :!:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Caysee
Junior Member
Junior Member
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 dec 2007 22:01

Bericht door Caysee »

Gerritje schreef:
Ook was plotseling mijn woonadres gewijzigd in een andere straatnaam, terwijl er toch echt niets veranderd was en ik nog steeds op hetzelfde adres met dezelfde postcode woon.
:?: :?: :?:
Aangezien huisnummers niet per stuk maar per blok worden geregistreerd kunnen er hele vreemde situaties voorkomen. Echter, dat door een update effectief jouw woonadres wordt gewijzigd lijkt me iets te kras. Of je moet het wat "minder duidelijk" verwoord hebben.
Het is toch echt waar! Ik woon in een doodlopend gedeelte van een woonerf. Dit deel heeft nu de naam gekregen van een (niet voor het verkeer toegankelijke) straat die er achter loopt. Ik heb het al aan Navteq gemeld, maar het duurt ongeveer een jaar voor er een eventuele correctie komt. Met mijn huidige kaartmateriaal moet ik er dus altijd rekening mee houden, dat ik bij een adresinvoer niet meer thuis kom. :oops

Aangezien ik om de 2 à 3 jaar een nieuwe kaart koop, zal ik er nog wel even mee moeten leven.
Gelukkig weet ik na een aantal jaren wel hoe ik thuis moet komen. :)
[i]VDO Dayton PN6000 in een Citroën Grand C4 Picasso[/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Caysee
Junior Member
Junior Member
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 dec 2007 22:01

Bericht door Caysee »

Ben vrij nieuw op dit forum, maar ik heb niet het idee dat het bovenstaande nog iets met de PN4000/PN6000 te maken heeft. Lijkt me inderdaad beter een nieuw topic van te maken, want kaarten en begeleiding is nog wel het e.e.a. over te zeggen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Maar je bent wel lang genoeg op dit forum om te kunnen weten dat je met lezen het beste bovenaan kunt beginnen, en voilá :wink:
Misschien is er nu ondertussen aanleiding om dit stuk van het topic af te splitsen en er een nieuw item van te maken :idea:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Caysee
Junior Member
Junior Member
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 dec 2007 22:01

Bericht door Caysee »

Gerritje schreef:Maar je bent wel lang genoeg op dit forum om te kunnen weten dat je met lezen het beste bovenaan kunt beginnen, en voilá :wink:
Misschien is er nu ondertussen aanleiding om dit stuk van het topic af te splitsen en er een nieuw item van te maken :idea:
Ja, dat zeg ik.........., de :spijker: op z'n kop dus :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
icegold
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 dec 2007 22:19

PN4000

Bericht door icegold »

Hallo allemaal,

Is het bij jullie ook wel eens voorgekomen dat het apparaat bij sommige straten alleen oneven huisnummers weer geeft ( of alleen even )?

Gisteren moest ik op een adres zijn waarbij het apparaat alleen maar oneven nummers aangaf ??




Groet,
Ice

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Bessie
Senior Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 14 jan 2007 18:43

Re: PN4000

Bericht door Bessie »

icegold schreef:Hallo allemaal, Is het bij jullie ook wel eens voorgekomen dat het apparaat bij sommige straten alleen oneven huisnummers weer geeft ( of alleen even )? Gisteren moest ik op een adres zijn waarbij het apparaat alleen maar oneven nummers aangaf ??
Groet,
Ice
Ik neem aan dat je bedoelde, dat bij het invoeren van een bestemming soms alleen de (on-)even nummers in een bepaalde straat als invoermogelijkheid wordt geboden.
Ja, dat komt bij mij helaas ook regelmatig voor. Dat was overigens bij de MS2010#3/TA ook al zo.
Net als bij het "huidige" onderwerp 'rotonde rechtdoor/de tweede afslag nemen', heb ik helaas geen antwoord paraat over het hoe en vooral waarom.
Wellicht dat Gerritje of JW iets kunnen meedelen hieromtrent :?:

Grüßen,
Bessie
[size=75]RNS 510 in VW Passat Variant R36[/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Caysee
Junior Member
Junior Member
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 dec 2007 22:01

Straat of weg.....

Bericht door Caysee »

Bessie schreef: Stembegeleiding
Wie schetst mijn verbazing: 'ze' maakt onderscheid tussen een weg en een straat!
In de stad of binnen het dorp vraagt ze de straat te volgen, echter op provinciale wegen of snelwegen is het dan spontaan de weg. Prima zo!
Mijn hulpdame heeft toch wat moeite met het fenomeen weg of straat.
Op de meeste wegen in het Drentse land en in de Randstad houdt ze het voorzichtigheidshalve bij straat.
Ben toch benieuwd welke criteria er gehanteerd worden door VDO (of Navteq) voor het benoemen van een straat of weg.
Soms klinkt het erg raar als je op een landelijke weg rijdt buiten de bebouwde kom en Mevrouw roept: "aan het einde van de straat links af".
Misschien kom ik er nog eens achter, want storen doet het niet. Het klinkt alleen een beetje vreemd. :roll:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Bessie
Senior Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 14 jan 2007 18:43

Re: Straat of weg.....

Bericht door Bessie »

Caysee schreef: (...)
Mijn hulpdame heeft toch wat moeite met het fenomeen weg of straat. (...)
Ik ben hier ook tussendoor bezig e.e.a. 'in kaart' te brengen, om een bepaalde mogelijke constante te vinden.
Tot nu toe nog niet erg succesvol moet ik zeggen; er is geen pijl op te trekken.

Maar wat zal ze toch zeggen, als we bijvoorbeeld in Utrecht over de Amsterdamse straatweg worden gestuurd :shock:.

Wellicht kan JW als NHS-veldinspecteur - als afwisseling op de rotondes in Zeist - deze straatweg eens op en neer rijden :D.

Grüßen,
Bessie
[size=75]RNS 510 in VW Passat Variant R36[/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
VDOto
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 dec 2007 23:32

Bericht door VDOto »

Hallo,

Ik lees al een hele tijd mee op dit leuke en informatieve forum, heb me nu dan toch maar eens aangemeld.
Sinds enkele dagen ben ik in bezit van een PN4000 met Stuur AB, TMC/BT cradle en de bijbehorende kabelboom om e.e.a vast te knopen aan de autoradio, stroomvoorziening en antenne(s). Dit setje gaat (qua navigatie) de plek in nemen van mijn MS4100/CH604mp3 setje welke na vele jaren trouwe dienst steeds vaker leesfouten begint te geven op cd's.

Het eerste wat mij meteen opviel bij het testen is dat de navi stem via het ingebakken speakertje bijzonder veel quantiseringsruis heeft, ik moet nog testen of dit via de line-out van de craddle ook zo is. (moet nog een andere radio aanschaffen). Ik ben blij verrast qua accuratesse van het systeem, ik had niet verwacht dat dit zonder puls/richting schakelaar zo goed zou zijn. De bijgeleverde kaarten (pn2sdEUR0708-NT-1) mist sommige wegen welke al wel op mijn ms4100 2006 kaarten stonden. Beetje vreemd.

De logica achter de automatische helderheid regeling van het scherm heb ik nog niet kunnen ontdekken; Al zet ik het apparaat in het stikdonker, helemaal terug regelen tot het handmatig instelbaar minimum doet ie niet. Dat is echt een gemiste kans, de minimum stand in automatische regeling is (imho) op een donkere autobahn met 200+ km/h echt te helder (dat kost mij m'n nachtzicht en voor kijken op eens scherm heb je toch geen tijd).

De stuur afstandsbediening is zeker een aanrader, die werkt erg logisch en is ook "op de tast" goed te bedienen.
De DVB-T ontvanger is soms goed voor vastlopers, vooral als er niet voldoende signaal aanwezig is. Er schijnt daarvoor een software update voor in de maak te zijn (ook voor PN6000).

Het enige wat ik wel een beetje mis, zijn VIA punten. Het is nu lastig om een totaal overzicht te krijgen van de gehele route, ik ben er vanuit gegaan dat dat "standaard functionaliteit" is van elk navi systeem. Achteraf misschien een beetje naïef gedacht, hoewel met een "work-around" de data per route deel wel boven tafel te halen is. Ideaal is anders. Zelfde verhaal voor de afrit nummers, die mis ik nogal eens.

Handleiding... tja. Een echte handleiding schittert door afwezigheid. Enkel een "quick start guide" met een verwijzing naar de website voor een echte handleiding. En wat staat er op die website ? Precies... dezelfde quick start guide ! :?
De handleiding van de PN3000 bied wat aanknopingspunten, maar zo hoort het natuurlijk niet.

En dan mijn grootste verbazing: De Bluetooth "carkit" functie i.c.m. met mijn good-old (bomvaste !) Nokia 6310i, dat werkt dus gewoon niet. Geen audio via de bijgeleverde microfoon (nee, ook niet die van de tweede set; getest). Zou zal dat, VDO kennende, binnen afzienbare tijd wel opgelost worden middels een firmware update o.i.d. , slordig vind ik het wel.

Toch is mijn indruk van dit apparaat wel positief. Als "early adopter" van een bepaald type krijg je nou eenmaal te maken met wat "beta" trekjes van de firmware. Dat hoort er tegenwoordig nou eenmaal bij. (en stiekum vind ik het altijd wel leuk om te zien hoe een produkt "volwassen" wordt.)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Caysee
Junior Member
Junior Member
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 dec 2007 22:01

TMC

Bericht door Caysee »

De laatste dagen krijg ik rijdend in de buurt van Rotterdam de bezettingsgraad van de parkeergarages in Amsterdam te zien in de lijst van TMC-meldingen.
Kent iemand dit verschijnsel? Het maakt de lijst met informatie nodeloos lang en ik zit hier bepaald niet op te wachten als geboren en getogen "Rotturdammer". :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Caysee
Junior Member
Junior Member
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 dec 2007 22:01

TV-ontvangst

Bericht door Caysee »

Nog niet eerder de TV-ontvangst in een rijdende auto geprobeerd, maar vandaag dan maar eens bekeken.
De TV-ontvangst (zonder beeld, maar met geluid, want ik reed > 7 km/u) werd onderbroken door een melding van een POI (in dit geval een roodlichtcamera) en liep toen volkomen vast.
De enige remedie was een reset van het systeem, waarna (wat duurt het lang voor de SD-kaart gelezen is) alles weer in werking ging.
Met de huidige software het advies: bij TV aan, de meldingen van de POI's uitzetten...... :(
Had overigens vandaag ontvangst van 14 sat's. :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Had overigens vandaag ontvangst van 14 sat's.
Wel een beetje zuinigjes voor een 30 kanaals ontvanger vind je ook niet :wink:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Caysee
Junior Member
Junior Member
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 dec 2007 22:01

Bericht door Caysee »

Gerritje schreef:
Had overigens vandaag ontvangst van 14 sat's.
Wel een beetje zuinigjes voor een 30 kanaals ontvanger vind je ook niet :wink:
Denk dat ik me in hoger sferen moet gaan begeven om er nog meer tegelijkertijd te ontvangen :lol:
[i]VDO Dayton PN6000 in een Citroën Grand C4 Picasso[/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Caysee
Junior Member
Junior Member
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 dec 2007 22:01

Handleiding PN4000/PN6000 (Engels)

Bericht door Caysee »

VDOto schreef: Handleiding... tja. Een echte handleiding schittert door afwezigheid. Enkel een "quick start guide" met een verwijzing naar de website voor een echte handleiding. En wat staat er op die website ? Precies... dezelfde quick start guide ! :?
De handleiding van de PN3000 bied wat aanknopingspunten, maar zo hoort het natuurlijk niet.
Misschien heb je iets aan deze: http://www.vdodayton.com/sycomax/uis/me ... 000-gb.pdf
[i]VDO Dayton PN6000 in een Citroën Grand C4 Picasso[/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
amsteltie
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jan 2008 23:49

pn 4000

Bericht door amsteltie »

Hallo,

Ben nieuw op deze site en heb een vraag over de pn 4000.

Heb deze maandag gekocht en kom tegen een probleem.

Als ik op multimedia click en open dan de tv optie dan gebeurt er niks.
Hij opent nieuw venster met er op het symbool van tv die ook op het icoon tv staat.
voorde rest gebeurt er niks.Antennes zij goed geplaatst.

Wie kan mij helpen.

Groeten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Bessie
Senior Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 14 jan 2007 18:43

Re: pn 4000

Bericht door Bessie »

amsteltie schreef: (...) Als ik op multimedia click en open dan de tv optie dan gebeurt er niks.
Hij opent nieuw venster met er op het symbool van tv die ook op het icoon tv staat. (...)
Welkom op het Forum.
Nadat je, in Multimedia, op DVBT hebt gedrukt verschijnt het televisiescherm.
Daarna druk je bovenin de lijst op Zenderlijst; er opent een submenu.
Druk vervolgens op de toets Zenders zoeken. Als het goed is, zoekt de PN nu naar beschikbare FTA-zenders.
Zodra deze beschikbare zenders gevonden zijn, verschijnt een lijstje met gevonden zenders.

Via Terug kom je weer in het vorige menu. Nu kan je met de   toetsen een zender kiezen en/of wisselen tussen de aangeboden zenders.
Zie overigens ook bladzijde 55/56 van de bedieningsinstructies :idea:

Grüßen,
Bessie
[size=75]RNS 510 in VW Passat Variant R36[/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
amsteltie
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jan 2008 23:49

vervolg pn 4000

Bericht door amsteltie »

bessie,

Als ik in multimedia op dvbt hebt gedrukt verschijnd de kaart van europa 2 a 3 sec en keert hij weer terug naar multimedia menu.
Elke keer als het weer opnieuw probeer gebeurd er dit.

Wat doe ik verkeerd of is mijn toestel niet goed? :(

Groeten Amsteltie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Pn4000 Updates nog verkrijgbaar?
    door Mrkvnn » 22 mar 2018 05:30 » in Mobiele VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 482
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 01 dec 2019 12:58 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 469
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 30 aug 2020 13:35 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 241
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 22 mei 2021 16:34 » in TomTom
    Reacties: 1
    Weergaves: 296
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 17 feb 2021 23:30 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 260
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 05 dec 2020 15:58 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 210
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 17 nov 2021 20:05 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 364

Terug naar “Mobiele VDO-Dayton systemen”