Geheugenfout NV-U92T / NV-U93T

Bob D
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mar 2008 23:20

Geheugenfout NV-U92T / NV-U93T

Bericht door Bob D »

Hallo,

Gisteren een Sony NV-U93T gekocht als vervanging van een NV-U92T die onverlaten deze week uit m'n auto hebben gejat.
Vandaag heb ik de NV-93T weer teruggebracht omdat na het inbrengen van een bestemming na een paar minuten rijden het systeem er uit knalt met bovenstaande foutmelding. Daarna wordt het systeem gereset en weer opgestart.
De GPS fixing is dan verdwenen en het duurt w=dan weer een paar minuten voordat de navigatie weer kan worden hervat.
Op een afstand van 40 km heb ik deze fout zeker 10x gehad. De hele boel dus maar weer teruggebracht.

Ik had deze zelfde fout ook af en toe op mij n NV-U92T, maar dan zo eens in de week of 2 weken of zo.
Vervelend maar ik heb er meer leren leven. Ik hoopte eigenlijk dat dit een exemplarisch probleem was, maar nu blijkt het nieuwe type NV-U93T deze ellendige fout dus ook te vertonen, maar dan dus 100x zo erg.

Kent iemand dit probleem en weet je dan waardoor dit komt ? Ik ben nu wel heel erg huiverig geworden om weer een Sony nav te kopen, als ik nu dus al bij 2 verschillende navs dit zelfde probleem heb gehad.
Overigens hoorde ik dat er binnenkort een nieuwe Sony uitkomt. Weer iemand daar iets van ?

Hopelijk weet iemand iets.

Bob D.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Zit je om een of andere reden aan Sony gebakken?
Er zijn veel andere PNA's, met zeer goede ervaringen van de gebruikers. Lees maar eens hoe men denkt over VDO's PN 2050/3000.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Mobiele Sony systemen”