Pioneer Avic S1 sync manager

kaserian
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 jul 2006 22:30

Pioneer Avic S1 sync manager

Bericht door kaserian »

Ik ben in bezit van een avic-s1. Ik merkte dat je via de site van pioneer een update kan krijgen. Ik heb de update gedownload van de pioneer-site. Helaas geeft ie aan dat ik daarvoor een pioneer sync manager nodig heb. Hoe kom ik aan dat programma? Ik ben niet in bezit van een installatie-cd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Er wordt daarmee bedoeld dat je Microsoft Active Sync geïnstalleerd moet hebben. Door middel van dat programma kun je rechtstreeks met je S1 communiceren via USB.
Denk er wel om dat dit echt levensgevaarlijk is. Met de allerkleinste vergissing ben je één of meerdere files/programma's kwijt en dan moet je echt met je staart tussen je benen naar Pioneer.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kaserian
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 jul 2006 22:30

Bericht door kaserian »

er moet een speciaal programma voor Pioneer zijn en niet van Microsoft. Via microsoft ACtive sync heb ik geen communicatie met het apparaat.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Er staat op de Pioneer Site duidelijk aangegeven dat er bij de AVIC-S1 een DVDRom geleverd is waar het programma op staat. Maar ik houd het erop dat dit gewoon MS Active Sync zal zijn.
Als je die DVD niet hebt, waarom vraag je het dan niet even bij Pioneer?

Overigens staat er in de gebruiksaanwijzing wel degelijk vermeld dat eea met behulp van Microsoft Ative Sync moet gebeuren en bij problemen wordt er ook naar MS verwezen. Bovendien zou het een unicum zijn dat de S1 met een apart programma zou moeten worden gesynchroniseerd. Het probleem zal wel ergens anders liggen lijkt me.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kaserian
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 jul 2006 22:30

Bericht door kaserian »

als je de update download van de Pioneer-site en het bestand installeert vraagt ie naar pioneer sync manager en ik heb inmiddels proberen te communiceren met Microsoft sync manager, maar zonder succes. Op de beschrijving staat ook vermeld om nee te klikken als windows het stuurprogramma wil installeren.
Het toestel heb ik 2dehands gekocht en kwam later achter dat een dvd bijhoort. Als het tomtom was geweest had ik het een twee van het net wel gevonden, maar pioneer is een ramp. Zoals je zegt ga ik ook via pioneer proberen om aan de cd te komen. Mocht iemand hier een copy hebben, is zeer welkom.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

't Zal wel! Hoewel ik het zeer vreemd vind.
Aan de andere kant lijkt me de update weinig zinvol aangezien deze uitsluitend een herziening van de UK postcodes schijnt omvatten :oops:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kaserian
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 jul 2006 22:30

Bericht door kaserian »

het gaat mij ook om toekomstige updates

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

kaserian schreef:als je de update download van de Pioneer-site en het bestand installeert vraagt ie naar pioneer sync manager en ik heb inmiddels proberen te communiceren met Microsoft sync manager, maar zonder succes. Op de beschrijving staat ook vermeld om nee te klikken als windows het stuurprogramma wil installeren.
Het toestel heb ik 2dehands gekocht en kwam later achter dat een dvd bijhoort. Als het tomtom was geweest had ik het een twee van het net wel gevonden, maar pioneer is een ramp. Zoals je zegt ga ik ook via pioneer proberen om aan de cd te komen. Mocht iemand hier een copy hebben, is zeer welkom.
In de beschrijving staat dat je op Nee moet klikken op de vraag of je een Partnership wilt starten. Dat is juist, dat moet je ook niet doen.
Maar dat wil NIET zeggen dat je AS niet mag/kunt gebruiken, dat staat daar los van.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kaserian
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 jul 2006 22:30

Bericht door kaserian »

als ik ja tik vindt ie geen geschikte drivers en contact met mircrosoft active sync lukt ook niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kaserian
Junior Member
Junior Member
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 jul 2006 22:30

Bericht door kaserian »

ben een beetje gaan googelen en je hebt inderdaad de installatie-cd nodig om te kunnen communiceren met het apparaat. Zonder de drivers te installeren kan je ook geen contact met microsoft active sync krijgen.

http://forum.pocketnavigation.de/tid108 ... 693912.htm

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
    door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 781
  • Pioneer avic-x1
    door Caddyman » 21 jun 2017 15:10 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 756
  • Pioneer avic f80DAB
    door Verwijderde gebruiker 109044 » 07 okt 2017 13:47 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 480
  • Pioneer AVIC F320BT
    door biggest » 13 dec 2014 20:29 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 1
    Weergaves: 1058
  • Pioneer Avic-F950BT
    door Abeltje » 02 jan 2018 22:59 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 714
  • Pioneer AVIC-940BT
    door Ray Bos » 02 jul 2017 10:17 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 427
  • pioneer kaartsoftware avic 800 dvd
    door bing0000 » 28 aug 2014 20:26 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 495

Terug naar “Mobiele Pioneer systemen”