Mitsubishi Colt CZ5 uit 2006

Alles met betrekking tot Mitsubishi navigatie
koryu
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 apr 2004 12:37

Mitsubishi Colt CZ5 uit 2006

Bericht door koryu »

Ik heb dit weekend een Mistubishi Colt uit 2006 gekocht. Ik heb uit mijn vorige auto nog een VDO-Dayton inbouwsysteem 5500 met xl scherm en een DVD met supercode. Deze wil ik graag in de Colt inbouwen. Bij het zoeken naar info over de tachopuls kom ik alleen info over de Colt vanaf 1996 tegen. Weet iemand of dit nog actueel is? Verder vond ik een verwijzing naar een module die vanaf de Colt 2005 gebruikt zou moeten worden om aan het CAN bus systeem van de auto aan te sluiten en waar de puls dan op te vinden is. Verder zijn er Colts uit 2006 met standaard navi systeem. Ik zou dan ook verwachten dat op de radio aansluiting een puls te vinden moet zijn.
Weet iemand raad?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Geen gegevens kunnen vinden van deze auto.
Maar zoals je zelf al hebt gesteld kun je altijd een CAN-bus adapter aansluiten en daarmee de navigatie van de nodige signalen voorzien.
Dat er een standaard navigatie voorkomt is juist reden te meer om te veronderstellen dat er geen puls in de radiostekker aanwezig is. Elke moderne standaard radio haalt ook alle signalen uit de CAN-bus gegevens.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Dubbeldin Navigatie Hyundai Tucson uit 2006
    door Aadje » 03 mei 2015 11:59 » in Hyundai
    Reacties: 1
    Weergaves: 3737

Terug naar “Mitsubishi”