Mitac Mio 269+ West-Europa: snelheidsinfo

temshasa
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2006 02:15

Mitac Mio 269+ West-Europa: snelheidsinfo

Bericht door temshasa »

Ik heb pas geleden een mio 269+ west europa gekocht. Ik zou graag meer willen weten over de snelheids info, volgens de handleiding van deze apparaat kan ik een waarschuwing krijgen als ik over de maxium snelheid ga. Ik heb de instelling volgens de handleiding ingesteld. Als ik borden tonen kies alleen bij snelheidsoverschrijding zie ik geen borden of waarschuwingen bij het overschrijden van maxiums snelheid.
En ik wil ook graag weten wat er bedoeld wordt met: alarm binnen bebouwde kom van 5,10,15....,35 km/h ect. Hetzelfde zelfde geldt voor alarm buiten bebouwde kom.
Wat zou ik dan als waarschuwing krijgen een piep of spraak?
Ik heb tot nu toe geen van bijde gehoord ik heb van alles geprobeerd.
Waar zou het dan aan liggen? aan de systeem software, kaart software of aan de apparaat zelf (hardware)
Ik weet wel dat de kaart van tele atlas in zit.

ik hoop dat u mij hier verder mee kan helpen.
Groeten hassan Dahmani.

[edit moderator] e-mailadres en telefoonnummer verwijderd i.v.m. mogelijkheid tot spam [/edit moderator]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
corne64
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 mei 2006 17:14

waarschuwing bij snelheidsoverschrijding

Bericht door corne64 »

bij mij werkt dat alarm voor de snelheid perfect. je kunt instellen of je een waarschuwing wilt bij 5...10...15...enz km overschrijding. als ik dat doe krijg ik een vrouw te horen die LET OP zegt. dat is dus de waarschuwing.maar het is geen zekerheid dat je dus nu nooit te hard gaat want op sommige wegen geeft de mio verkeerde info over toegestane snelheid

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Robje22
Starting Member
Starting Member
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 apr 2006 23:01

Snelheidsinfo

Bericht door Robje22 »

Hoi Hassan, volgens mij doe je het wel goed met de instellingen van de snelheidsinfo. Zo te lezen heb je ook een probleem dat je Mio de borden niet laat zien. Ik heb een vermoeden dat als jij wat veranderd je dan vergeet om ook op OPSLAAN te tikken. Als je dit vergeet dan kan je dingen veranderen in je instellingen maar dan voert hij het niet uit. Bij je TAB SnelheidsInfo staat ook ALARM, deze staat standaard op Nee, klik op het woordje Nee en er staat dan Ja, tik nu op Opslaan. Tik nu op het pijltje rechtsonderaan wat naar links wijst, tik dan op Afsluiten.
Zet nu je Mio uit voor minstens 1 minuut en zet je Mio weer aan en kijk of jou ingevoerde instellingen er nog staan.
Op deze manier kan je je eigen instellingen invoeren wat je wil in elk menu mits je maar op OPSLAAN tikt als je wat veranderd.

Mocht het niet lukken dan kan je altijd nog de Helpdesk bellen van Mio.
tel: 0900 9933666

sukses Rob

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Robje22
Starting Member
Starting Member
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 apr 2006 23:01

Snelheidsinfo

Bericht door Robje22 »

Nog even een opmerking, je kan ook even het volgende proberen als het bovenstaande in mijn vorige replay niet lukt: ga naar Navigatie, Instellingen, Gebruikersmodus en tik op Standaard. Dit verandert dan in Uitgebreid. Ga nu verder met het veranderen zoals ik in mijn vorige replay heb beschreven.
Vergeet niet op OPSLAAN te tikken. :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
keeperke126
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2007 11:13

Bericht door keeperke126 »

Ik ben al even op zoek naar de snelheidsinfofunctie, maar heb ze tot hiertoe nog niet gevonden op mijn mio 269. Is deze misschien pas beschikbaar vanaf een bepaalde softwareversie?

Bedankt alvast.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • sd kaart rns 310 west europa kwijt
    door sharan » 03 mei 2015 14:06 » in V.A.G
    Reacties: 2
    Weergaves: 1072
  • Europa verwijderen
    door Vindplaats » 31 jan 2016 10:54 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 624
  • MMI 3G USA naar Europa
    door Errol1983 » 15 mei 2019 21:57 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 4
    Weergaves: 714
  • Aanschaf sd kaart europa
    door Pegebe » 26 mei 2014 21:23 » in Renault
    Reacties: 1
    Weergaves: 3127
  • garmin drivesmart 6i europa lmt-d
    door meugeo45 » 06 jan 2019 12:47 » in Garmin
    Reacties: 0
    Weergaves: 374
  • Mercedes Europa Audio 50 APS NTG-2
    door bullterrier » 08 sep 2014 21:25 » in Mercedes
    Reacties: 0
    Weergaves: 951
  • LifeTime maps Europa 2015.30
    door DigiWalker » 20 okt 2014 02:27 » in Garmin
    Reacties: 0
    Weergaves: 785

Terug naar “Mitac Mio”