Miomore services

Gebruikersavatar
Henk de Vries
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2015 21:01

Miomore services

Bericht door Henk de Vries »

Ik ben in het bezit van de Mio Spirit 697 LM + Truck modus. Ik heb me nooit verdiept en beziggehouden met de verbindingen met de mobiele telefoon (mijn mobiele telefoon is een Samsung Galaxt S5), ik gebruik alleen af en toe de bluetooth-verbinding om handsfree te bellen. Maar op mijn Mio apparaat zit ook een knop 'Miomore'. Als ik hierop klik, moet ik verbinden met mijn mobiele telefoon. Vervolgens is dat gelukt en klik ik nogmaals op de knop. Er wordt dan het volgende aangegeven: "Uw apparaat moet het bluetooth-profiel veranderen in internet". Als ik op 'Ja' klik, is het apparaat de instellingen aan het veranderen, maar dan al snel krijg ik de volgende foutmelding: "verbinding mislukt vanwege onjuiste internetinstellingen". Ik heb de bluetooth- en internetinstellingen op de Mio al aangepast in alle mogelijke combinaties, maar de meldingen blijven precies hetzelfde. Ook heb ik op mijn mobiel gekeken of ik daar iets aan de instellingen kan veranderen, maar ook daar wordt ik niets wijzer van. Waar ligt het probleem van het feit dat ik de Miomore-services niet kan opstarten en niet kan instellen? Alvast bedankt voor de reacties.

Groet, Jeffry Frikken

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DigiWalker
Senior Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 09 okt 2006 20:31

Re: Miomore services

Bericht door DigiWalker »

De kans dat je bij MIO daar eerder een antwoord op krijgt,is m.i. vele malen groter,dan dat je het hier krijgt.
Velen werken met Garmin of TomTom truck versie,en de "Ons bin zuunig" , met een Mio.
http://service.mio.com/M0100/MainFrame.aspx

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Mitac Mio”