Skins voor Medion 450

bruce the boss
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 mei 2007 11:42

Skins voor Medion 450

Bericht door bruce the boss »

HAllo,

Ik heb de MEdion 450 gekocht.

Nu ben ik een beetje aan het neuzen op een Duits forum en daar kom ik een aantal skins tegen:

http://forum.pocketnavigation.de/tid1051292-sid.htm

Kan iemand mij uitleggen wat je hier nu precies mee kunt doen? En waarschijnlijk hebben wij daar toch niets aan want al die skins zullen in het Duits zijn. Is er ook een Nederlands forum voor zoiets?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Skins zijn niets meer of minder dan een afwijkende grafische omgeving van het normale beeld.
Die kun je gerust toepassen op jouw navi want skins hebben niets te maken met de ingestelde taal, wel met een eventuele verandering van lettertype.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
emway
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 okt 2006 14:05

Bericht door emway »

De skins zijn wel redelijk geavanceerd dan alleen een ander kleurtje en een ander fontje.
De complete layout van de navigatiescherm wordt veranderd, extra knoppen op het hoofdscherm en bijv aanpassing van toetsenbord van QWERTZ (Duits) toetsenbord. ook het menu veranderd en ik vraag me ook af of en wat al die (Duitse) skins doen met de Nederlandse taal. Ik verwacht dat de teksten standaard zijn en dus vertaald kunnen worden, tenzij dit hard in de skin wordt gezet.
Ik ben benieuwd of iemand dit al geprobeerd heeft... Ik heb pas de 470 een dag in bezit en ben er nog niet aan toegekomen... Tevens is mijn Duits ook niet denderend om eens op gemakje Duitse forum door te nemen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • update Medion PNA 460 T ype msn 30005862
    door molovicus » 07 okt 2014 11:26 » in Medion
    Reacties: 3
    Weergaves: 2137
  • Medion P4635 MD79236
    door DigiWalker » 20 okt 2014 03:12 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 635
  • Mijn Medion GoPal PNA315 werkt wel,maar het beeldscherm niet
    door tico » 15 sep 2014 14:49 » in Medion
    Reacties: 1
    Weergaves: 546

Terug naar “Medion”