MDPNA150 opfrissen

Bodybag
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jan 2008 13:11

MDPNA150 opfrissen

Bericht door Bodybag »

Ik heb hier een oude MDPNA150 liggen die ik wil verpatsen voor mijn broer. Ik verwacht niet dat we er de hoofdprijs voor krijgen. Ik zou graag de boel een beetje opfrissen met nieuwe maps enzo, maar ik begrijp inmiddels dat dit dingetje wel erg verouderd is. TT erop gooien is een optie, maar ik hou de boel liefst een beetje standaard. Momenteel draait er een kaart op van 2004. Overigens wel net een firmware upgrade gedaan, lijkt te werken.

Is er een manier om hier nieuwe kaarten voor te krijgen? Ik heb al iets gelezen over Medion GoPal en de verschillende versies, maar mij is niet helemaal duidelijk welke versie op dit oude beestje zou kunnen draaien.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Stel dat je iemand vindt die dit ding wil kopen, dan is de maximale vraagprijs € 75 en aangezien je voor dat geld geen update kunt aanschaffen, de prijs door een "recente" kaartversie geen € 10 hoger wordt, lijkt de kliko-methode de aangewezen weg! Je kunt hem eventueel ook verpakken in je eigen "nickname" trouwens :wink: De economische levensduur van dit soort apparatuur is 2 jaar. Daarna gewoon weggooien omdat een nieuwe veel aantrekkelijker is.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bodybag
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jan 2008 13:11

Bericht door Bodybag »

Zat zelf te denken aan 50 eurootjes, weet zelf ook wel dat dit spul allang afgeschreven is...
Maar goed, als er een methode is om er wat frisser kaartmateriaal op te zetten dan hou ik me aanbevolen.

Die nickname is trouwens een macht der gewoonte, stamt uit mijn gaming hobby :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Een willekeurige update komt nog altijd uit rond de € 100 en dan weet je het wel dunkt me.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Medion”