help gevraagd gopal 4.5A e3230

HALEK
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2010 20:30

help gevraagd gopal 4.5A e3230

Bericht door HALEK »

hallo :(

ik heb een medion gopal 4.5A
hardware model: e3230.

Afgelopen weekend hebben we bijna een ongeluk gekregen door dat ding,(apparaat gaf bij een stoplicht aan nu omkeren,terwijl ik alle instructies opvolgde. Dus ik keer om zonder op te letten blijkt het een eenrichtingsweg te zijn. Gellukig dat de auto voor mij die optijd remde. verder geeft hij foute instructies, de kaart geeft bijvoorbeeld aan dat ik links moet, maar de voorgeprogrameerde stemmetje zegt dat ik linksaf moet slaan(4km extra van de juiste bestemming af)
)

nu wou ik IGO erop zetten
alleen heb ik geen enkele idee hoe, en heb al rondgekeken op het fora, maar ik kon er helaas niks mee vandaar dat ik een nieuwe topic aanmaakte.
blush.gif
zou iemand mij aub kunnen uitleggen hoe ik igo naast de standaard software op mijn navigatie kan zetten. Ik heb er een SD-kaart voor gekocht om daar igo op te zetten en naast de fabrieks software te laten draaien.


nu nog alleen de vraag hoe?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Een paar dingen:

Een navigatiesysteem is een hulpmiddel maar dat weet je ondertussen hopelijk zelf ook wel.
Maar die foutieve instructie hoeft niet te maken te hebben met de software die er nu opstaat. Je hebt een zeer grote kans dat elke willekeurige software die je daar op zou draaien, je dezelfde instructie zou geven. Omdat namelijk de gegevens van die straat kennelijk verkeerd in de database staan. En alle programma's die daarmee werken gebruiken dezelfde foute gegevens. Gewoon zelf opletten in plaats van te luisteren naar onzinnige instructies.
Toen je daar reed stond er gegarandeerd ook een rond rood bord met een witte streep!

Als je praat over iGo, dan kun je die gewoon kopen. Maar dat is een hachelijke onderneming als je niet weet of dat gaat werken. Als je dat wilt uitproberen kom je in het illegale circuit terecht en dat valt buiten het raamwerk van dit forum.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Mijn Medion GoPal PNA315 werkt wel,maar het beeldscherm niet
    door tico » 15 sep 2014 14:49 » in Medion
    Reacties: 1
    Weergaves: 546
  • advies gevraagd: 2 din Nav voor Alfa GT 2004
    door Alfistzmeer » 21 dec 2016 08:54 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 1
    Weergaves: 540

Terug naar “Medion”